به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمودرضا مرادی روز دوشنبه در دیدار با فرماندار جوانرود افزود: از حمایت های فرماندار جوانرود از بخش سلامت این شهرستان که جزء مهمترین شبکه های ما در استان بوده و دارای اهمیت منطقه ای و مرکزیت شهرستان های همجوار است تقدیر می کنم .
وی به مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان اشاره و اظهار داشت: بخش عمده بودجه دانشگاه از محل درآمدهای دانشگاه در استان است اما ماسفانه تحقق این درآمدها از طریق بیمه با تاخیر فراوان بوده و هم اکنون با بیش از 15 ماه تاخیر به مجموعه پرداخت می شود.
مرادی خاطرنشان کرد: افزایش هزینه ها، تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی دانشگاه را با چالش مواجه کرده اما اجازه نداده ایم برای بیماران مشکلی بوجود آید.
وی افزود: 21 پزشک متخصص در شهرستان جوانرود هم اکنون فعالیت می کنند که پس از اسلام آبادغرب در رده دومین شهرستانهای استان کرمانشاه از این نظر قرار دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سیاست دانشگاه علوم پزشکی تقویت شهرستان جوانرود از لحاظ فعالیت های حوزه سلامت و ارتقای خدمات تخصصی پزشکی است.
مرادی افزود: فوریت های پزشکی در شهر شروینه در حال راه اندازی و آسانسور بیمارستان حضرت رسول نیز در حال بازسازی است.
فرماندار جوانرود نیز با یادآوری مسایل و مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان گفت: بیمارستان جوانرود به شهرستان های همجوار خدمات درمانی ارائه می دهد لذا تقویت آن موجب رفاه مردم و کاهش بار بیمارستان های مرکز استان خواهد شد.
رستگار یوسفی افزود: رخداد زلزله موجب مشکلات بسیاری برای شهرستان جوانرود شده و با افزایش جمعیت قابل توجهی روبرو شده که این امر توجه ویژه ای را می طلبد.
وی اظهارداشت: تسریع در احداث پروژه های بهداشتی در نقاط مختلف شهرستان و نیز بازسازی آسانسور بیمارستان حضرت رسول (ص) و توجه به امکانات رفاهی، تاسیساتی و درمانی بیمارستان جوانرود از خواسته های مردم منطقه است.
فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: خواسته ما افزایش متخصصان در شهرستان و رسیدگی به مناطق دورافتاده و صعب العبور در مسیرهای دشوار و از نظر بهداشت و توسعه ریرساخت ها است.
در پایان لوح تقدیر و اهدا نشان نیکوکاری به یوسفی فرماندار جوانرود به پاس حمایت وی از برنامه های بهداشت و درمان اهدا شد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.