به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک میلاد حضرت قائم (عج) و بزرگداشت روز ارتش با اشاره به دیدار چند روز گذشته فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب افزود: فرمانده کل قوا در این دیدار از حرکت بزرگ نیروهای مسلح در امدادرسانی به سیل زدگان تقدیر کردند و بیان داشتند که نیروهای مسلح کشور در زلزله سرپل ذهاب هم خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کردند.
وی اظهار کرد: دشمن بداند دست برادری ارتش و سپاه همواره به سوی هم دراز است و در جریان حوادث و بلایای طبیعی کشور این مهم به وقوع پیوست.
خطیب جمعه موقت قصرشیرین گفت: در جریان این امدادرسانی نیروهای مسلح کشور صحنه های بی بدیلی همچون دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشتند و این از ویژگی‌های نیروهای نظامی کشور است که ارتش مکتبی را شکل دادند.
حجت الاسلام شامحمدی گفت: روحیه نیکوکاری، ایثار و خدمتگزاری به مردم سرلوحه کاری نیروهای مسلح است.
وی افزود: کارآمدی نیروهای مسلح و ایستادگی مردم بر آرمان های انقلاب موجب شکست دشمن شده است و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده است.
وی اضافه کرد: شکست گروه های تکفیری و داعش که مولود آمریکا و صهیونیسم است از برکات نیروهای مسلح کشور است.
امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: دشمن به دنبال تضعیف مولفه های قدرت نظام اسلامی است زیرا می داند که نیروهای مسلح کشور مایه آرامش مردم و نظام و حتی ملت های دیگر کشورهای جهان است.
شامحمدی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در روز ارتش نمایش اقتدار و ایستادگی ملت ایران و پیام صلح و دوستی برای همسایگان بود، افزود: با امدادهای الهی و درایت مقام معظم رهبری همواره مسیر دشمن به شکست انجامیده است.
وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف از تاسیس این نهاد انقلابی حراست از آرمان های نظام و تامین امنیت مردم بود.
وی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت قائم (عج) افزود: مطلب مهمی که باید مورد توجه رهروان شیعیان امام زمان (عج) قرار بگیرد، حقیقت انتظار است.
وی گفت: انتظار فقط این نیست که ما بنشینیم و منتظر باشیم بلکه روح اعتقاد و انتظار برای فرج این امام باید در مراودات اجتماعی ما هم بارز و مشخص باشد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.