به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با اشاره به اظهارات ترامپ علیه ایران افزود: سپاه پاسداران مایه دلگرمی و امید ملت ایران بوده و به عنوان پشتوانه این نظام الهی در مقابل دشمنان، سینه چاک و استوار ایستاده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: این مایه افتخار است که در دوران هشت سال دفاع مقدس نیروهای مسلح کشور با صلابت و اقتدار نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد.
امام جمعه زاهدان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی فردی نیست بلکه نیروی نظام است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: برای سپاه پاسداران همین افتخار بس که در حوزه عملکرد چنان موفق عمل کرده که زوزه ترامپ را در آورده است.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: سپاه پاسداران با اقدامات ارزشمند در منطقه تمام توطئه های آمریکا در تبدیل شدن خاورمیانه به جزیره امن برای رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کرده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به جایگاه والای رهبری افزود: در ایران اسلامی رهبر معظم انقلاب خود را خادم ملت می داند و این مساله برای مستکبران قابل درک نیست.
امام جمعه زاهدان گفت: تمام توطئه ها در کشورهای مختلف به ویژه میانمار به آمریکای جنایتکار باز می گردد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات ترامپ درباره برجام افزود: آمریکا در گذشته 2 بار به اجرای کامل برجام توسط ایران اعتراف کرد اما باز ایران را محکوم به نقص آن کرد.
امام جمعه زاهدان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت های کشور تصریح کرد: اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد و در جای خود محترم است اما نباید به کانون سرایت کند بلکه باید از همه ظرفیت های سیاسی و احزاب و غیره به عنوان پشتوانه نظام برای پیشرفت و توسعه کشور بهره گرفت.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: ما در حالی که اختلاف سلیقه و فعالیت سیاسی و مواضع مختلف داریم در امور اجرایی باید همدیگر را درک و به ظرفیت نظام بنگریم.
7316**3213خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.