فضل الله رنجبر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید خود از تعدادی نانوایی در سطح شهر کرمانشاه اظهار داشت: این واحدهای خبازی طبق روزهای گذشته در حال پخت نان بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
وی ضمن اینکه از مردم خواست تا به شایعاتی در خصوص کمبود نان و سایر محصولات غذایی توجه نکنند، افزود: هیچ گونه کمبودی در سطح شهرستان کرمانشاه وجود ندارد و واحدهای صنفی و نانوایی ها همانند روزهای دیگر در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
رنجبر تاکید کرد: در بازدیدی که از نانوایی ها داشتم خبازان از آمادگی خود برای پخت نان در ساعات غیرموظف خود خبر داده و عنوان کردند مشکلی در خصوص کمبود نان وجود ندارد.
فرماندار کرمانشاه همچنین با بیان اینکه نقاط آسیب پذیر شهر کرمانشاه شناسایی شده گفت: محلات کرناچی، مرادآباد، چقامیرزا نزدیک رودخانه قره سو، حاشیه رودخانه آبشوران، بازار آهنگران در میدان وزیری، اطراف رودخانه چم بشیر، پل کهنه کهریز، واحدهای غذاخوری طاقبستان، تنگ کنشت، بخشهایی از ظفر و چند نقطه دیگر اماکنی هستند که احتمال آبگرفتگی و سیل در آن ها وجود دارد.
وی به شناسایی حدود 120 روستا که احتمال وقوع سیل در آن ها هست نیز اشاره کرد و گفت: تذکر لازم به آن ها جهت انتقال و جابه جایی داده شده تا دچار مشکل نشوند.
رنجبر با بیان اینکه طبق پیش بینی هواشناسی بارش های سیل آسا از ظهر امروز (یکشنبه) آغاز می شود، از شهروندان خواست حتی الامکان از ترددهای بی مورد در سطح شهر و بخصوص کنار رودخانه ها خودداری کنند.
فرماندار کرمانشاه در پایان از آماده سازی سالن های ورزشی، مدارس و مساجد برای اسکان اضطراری مردم و مسافران نوروزی خبر داد و گفت: هیچ مشکل و کمبود فضائی برای این کار نداریم.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان میانگین بارش های شهرکرمانشاه طی امروز و فردا بین 80 تا 110 میلی متر خواهد بود.
از ابتدای سال زراعی (اول مهر 97) تا پایان روز هشتم فروردین، میانگین بارش باران در شهر کرمانشاه به 548 میلی متر رسیده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که 331 میلی متر بود 179 درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز 66 درصد افزایش نشان می دهد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.