محمدناصر معصومی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از چند روز پیش که اخطاریه هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل منتشر شد به سرعت نقاط آسیب پذیر شناسایی و اقدام لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث صورت گرفت.
وی افزود: در 50 روستا 6 تیم عملیاتی و در هشت دهستان نیز تعدادی نیروی امدادگر از روز گذشته مستقر شده اند تا در صورت نیاز خدمات لازم را به شهروندان ارائه کنند.
معصومی زاده تصریح کرد: همچنین در هر 10 روستا نیز یک کارشناس مستقر شده تا ارزیابی های لازم را انجام و گزارش های مورد نیاز را به مرکز شهرستان ارسال کند.
فرماندار سنقروکلیایی همچنین از اسکان موقت تعدادی از خانوارهای ساکن در منازل کاهگلی خبر داد و گفت: از آن جایی که احتمال تخریب و یا آسیب جدی این منازل وجود دارد، ساکنین آن ها اسکان داده شدند.
وی افزود: همچنین در مناطق شهری پرخطر نیز حدود 20 خانوار در سالن های ورزشی که به چادر و سایر امکانات لازم تجهیز شده اند اسکان اضطراری داده شدند.
معصومی زاده یادآوری کرد: خوشبختانه هیچ مشکل و یا کمبود فضایی برای اسکان اهالی شهرستان سنقروکلیایی و مسافران نوروزی نداریم.
فرماندار سنقروکلیایی در پایان گفت: تمامی ماشین آلات بخش های دولتی و خصوصی نیز برای انجام کارهای عمرانی لازم در زمان بارندگی به کار گیری خواهد شد.
از ابتدای سال زراعی جاری (اول مهر) تا روز هشتم فروردین میانگین بارش های شهرستان سنقروکلیایی به 379 میلی متر رسیده و نسبت به سال قبل که 302 میلی متر بوده 50 درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز 26 درصد رشد داشته است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.