«ابوالفضل عرب»در گفت و گو با ایرنا افزود: با انتشار اطلاعیه هشدار هواشناسی از 72 ساعت قبل تدابیر ویژه در پاکسازی مسیل ها و جوی های ورودی و خروجی شهرها و معابر انجام شده و با همکاری راهداری و شهرداری ها مسیرهای عبور روان آب برون شهری نیز بازنگری شده است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
وی توضیح داد: هشت رود منتهی به سد کما صالح و رودخانه قوه چای در چندین مرحله بازنگری و رسد شده است و مشکلات احتمالی در خصوص آن ها اصلاح شده است.
فرماندار شهرستان شازند خاطرنشان کرد: علاوه بر اصلاح مشکلات دریاچه کوکبیه شازند ، تمامی ماشین آلات در 6 شهرداری و دهیاری شازند و صنایع پتروشیمی، پالایشگاه و معادن این شهرستان آماده باش کامل شده و حدود 120 تجهیزات فنی سنگین و نیمه سنگین ساماندهی شده است.
عرب اظهار کرد: از شامگاه یکشنبه بارش برف در چهار محور قره کهریز سربند، شازند، آستانه و زالیان آغاز شد که بیشترین میزان با ارتفاع 30 سانتیمتر در محور زالیان بوده است.
وی عنوان کرد: تمامی راه های این شهرستان با 22 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین برفروبی شده و تردد در مسیرهای ارتباطی جریان دارد.
فرماندار شازند خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی بهنگام به ساکنان روستاهای حواشی رودخانه های شازند و مسافران نوروزی در خصوص احتمال آبگرفتگی شده است و پیش امادگی انسانی و تجهیزات این شهرستان برای خدمات حوادث احتمالی در شازند و استان ها و شهرهای همجوار مهیاست.
شازند یکی از 12 شهرستان استان مرکزی است که سراب ها و رودخانه های متعددی دارد.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.