به گزاش خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند عصر سه شنبه در گردهمایی روحانیون و طلاب مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در حوزه علمیه اسلام آبادغرب، با تاکید بر اینکه این راهبرد باید عملیاتی شود، افزود: تا این راهبرد اساسی عملیاتی نشود نمی توانیم بر چالش های پیش رو موفق شویم.
او این راهبرد را راهگشای تمام موانع و مشکلات کشور دانست و گفت: سال 98 را باید سال آغاز عملیاتی کردن این راهبرد بدانیم و در گام دوم انقلاب با عملیاتی کردن این راهبرد خیلی از مشکلات پیش رو به خصوص جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران را برطرف کنیم.
نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه یکی از بندهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب را امید به آینده دانست و از آن به عنوان شاه بیت این بیانیه نام برد و گفت: ملت ایران با وجود مشکلات و سختی ها به آینده امید دارند و با نشاط به دنبال آن هستند.
بازوند به حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و افزود: این حضور نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشت که یکی از دلایل این حضور امید مردم به آینده است.
وی گفت: کارشناسان سیاسی این حضور گسترده را شرکت مردم در رفراندوم در چهل سالگی انقلاب تعبیر کردند.
او با اشاره به اینکه دشمن وارد جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت ایران شده است، گفت: اتاق فکری با حضور بیش از 500 کارشناس در پنتاگون آمریکا ایجاد شده و همه منابع مالی ایران در همه جای دنیا رصد می کنند و از این طریق به دنبال در تنگنا قراردادن ایران هستند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه توپخانه جنگ روانی دشمن این روزها فعال تر از گذشته شده است، گفت: هدف اصلی این توپخانه ایجاد ناامیدی و یاس در میان مردم و ترویج آن از طریق رسانه ها است.
بازوند با بیان اینکه ما مسئولان این بیانیه رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار می دهیم، افزود: یکی از بندهای مهم این بیانیه انعطاف پذیری جمهوری اسلامی در پذیرش مشکلات، نواقص و کاستی ها است و ما هم منکر مشکلات و کمبودها نیستیم.
او تصریح کرد که باید این کمبودها و کاستی ها را قبول کنیم و برای جبران آن برنامه داشته باشیم.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده استان اشاره کرد و آن را نقطه عطفی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که از این تهدید زلزله باید فرصتی برای بازسازی و آبادانی این منطقه بسازیم که این موضوع با حمایت های معظم له و عنایت ویژه دولت انجام شد.
بازوند افزود: پیام مهم رهبری و حضور معظم له در مناطق زلزله زده باعث ایجاد انسجام در میان مردم و مسوولان برای کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده شد و انگار ملت ایران دینی به مردم کرمانشاه داشتند که باید ادا می کردند.
وی عنوان کرد که ملت ایران در مجموع 269 میلیارد تومان کالا بین زلزله زدگان توزیع کردند که در نوع خود بی سابقه بود.
او گفت: حضور رهبری تسکینی برای مردم منطقه و نقطه قوتی برای مدیران بود و به راستی که همه دستگاه ها از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی و سایر بخش ها به خوبی پای کار آمدند و تلاش کردند.
او از ائمه جمعه نیز قدردانی کرد و گفت: روحانیون نیز به خوبی پای کار آمدند و سنگ صبور مردم بودند و در مجموع مدیریت زلزله یک افتخاری برای مجموعه جمهوری اسلامی ایران بود.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.