به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی امروز دوشنبه در اجتماع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن ماه در شهرستان گلوگاه افزود: ملت بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ما امروز بار دیگر افتخار آفریدند و با حضور آکنده از خرد جمعی خود، اوج وحدت را به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت: یوم الله 22 بهمن، نقطه اوج وحدت ملت ایران در سایه وحدت و همدلی است و امروز این حضور با توجه به مشکلات فراوان در جامعه، پیام وحدت ملت ایران و ماندن پای ارزش ها را به جهان مخابره کرد.
امام جمعه گلوگاه گفت: امروز مردم با هر نوع بینش ساسی و هر نوع سلیقه و خط فکری در راهپیمایی حاضر شدند و استقلال، ازادی و جمهوری اسلامی را فریاد زدند و با فریادهای کوبنده خود استکبارستیزی کردند.
میراحمدی افزود: امروز ملت ما با حضور اگاهانه خود همبستگی حضور را به نمایش گذاشت و با تجدید بیعت دوباره با آرمان های بلند امام راحل و شهدا، ولایتمداری و استکبارستیزی را فریاد زد.
وی گفت: ملت ما بر سر پیمان و عهد خود با انقلاب و ارزش ها ایستاده است و هیچ توطئه و تهدیدی از دشمن بر این ملت استوار که با حضور خود عزت، عظمت و اقتدار را در صحنه های مختلف به نمایش گذاشتند؛ کارساز نیست.
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.