حسینعلی امیری عصر چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه های شهرستان رودسر اظهار داشت :تحریم های یک جانبه آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی نقض یک جانبه قوانین بین المللی و خوی استکباری در عرصه های جهانی است.
وی تصریح کرد:این تحریم ها باعث شده که کشور در مسایل اقتصادی و اتمام پروژه های عمرانی با مشکلات زیادی روبرو شود و این کشورها درتلاش هستند، مناسبات مالی جمهوری اسلامی را با دیگر کشورها بویژه موسسات مالی و شرکت های بین المللی که باما روابط اقتصادی دارند متزلزل سازند و در این جنگ نابرابر به منافع کشور آسیب بزند.
وی اضافه کرد: آمریکایی ها با شرکت های خارجی طرف معامله با ایران تماس می گیرند که این موضوع در روند اجرای کارهای عمرانی کشور تأثیرگذار است.
امیری خاطرنشان کرد:در سفر رئیس جمهور به استانها ، یکی از اعضای دولت به نمایندگی از دولت در شهرستانهای مختلف حضور پیدا می کند و از نزدیک با روند طرح ها و پروژه ها و امور آشنا می شود.
وی اظهارداشت: این توفیق امروز درشهرستان های رودسر و املش نصیب ما شده است تا از نزدیک با روند انجام پروژه های عمرانی و مسایل اجتماعی و سیاسی منطقه آشنا شویم و در یک جمع بندی و براساس مشاهدات به هیات دولت گزارش نماییم تا برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شود.
وی درخصوص پروژه تقاطع غیر همسطح کلاچای یادآورشد:این پروژه 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به 10میلیارد تومان اعتبار نیاز است که باید در جهت تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد : همت دولت بر این است که طرح های مهمی که در دو شهرستان با پیشرفت فیزیکی بالایی در حال احداث هستند در صورت امکان به پایان برسند اما متاسفانه منابع کشور به دلایل فشارها و تحریم ها محدود است و با وجود این مضایق هدف دولت توزیع متوازن منابع مالی در سطح کشور است .
معاون پارلمانی رییس جمهور عصر چهارشنبه ضمن بازدید از طرح ها و پروژه های دو شهرستان رودسر و املش در مزارشهدای رودسر نیز حضور یافت و به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.