به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : سیاستمداران آمریکا به تصور خام خود این گونه اعلام کرده بودند که امسال از روز 13 آبان ایران شعار مرگ بر آمریکا شنیده نمی شود ولی مردم ایران با حضور با شکوه خود در این راهپیمایی ثابت کردند که این شعار از فرهنگ ملت ایران دور نمی شود.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از دانش آموزان مبنی بر افول قدرت آمریکا گفت : امروز سیاستمنداران آمریکایی باید شکست‌های خود را بپذیرد چرا که هم عهدهای عاقل آمریکا نیز این شکست را قبول دارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود : امروز ملت ایران به واسطه سیاست های آمریکا حق دارند که دلار را به عنوان نماد سلطه استکباری سوزانده و شعار مرگ بر آمریکا سر دهند.
وی با اشاره به این که انقلاب ملت ایران ریشه در باورهای اسلامی دارد افزود : چیزی که باعث شد تا حرکت انقلاب ملت ایران به پیروزی برسد ،اسلام و تعالیم حیات بخش آن و رهبری مقتدری بود که همانند موتور حرکت بخش ، این نظام را به سمت جلو هدایت کرد.
محمودی از حضور و اقتدار مردم به عنوان یکی از ارکان مهم جمهوری اسلامی یاد کرد و اظهار داشت : مردم در صحنه‌های مختلف در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشتند و یقینا بدون حضور مردم ، دستاوردهای امروز حاصل نمی شد.
وی با اشاره به این که وضعیت موجود اقتصادی زیبنده نظام نیست افزود : درست است که مردم با مشت محکم در 13 آبان و راهپیمایی‌های دیگر در دهان دشمنان نظام زدند، ولی این حضور به نشانه عدم گله‌مندی آنان از مشکلات جامعه نیست ، مسئولان باید چاره ای برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه بیاندیشند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.