سیدسعید شاهرخی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که در 40 سال بعد از انقلاب به عنوان یکی از آرمان های بزرگ ملت ایران از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است.
وی اضافه کرد: امروز حضور اثرگذار همه مردم به ویژه جوانان و نسل سوم در راهپیمایی 13 آبان، تجلی پیروزی جنگ اراده ها است و در این جنگ، ملت و جوان ایران پیروز هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: این حضور پاسخی بر همه هجمه های دشمن در ماه های اخیر بر کشور و ملت ایران بود که در قالب تحریم و فشارهای اقتصادی نمود می یافت.
شاهرخی افزود: مردم با مشارکت گسترده در این راهپیمایی پاسخی به جنگ روانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دادند و اعلام کردند که مردم اهمیتی برای این فشارها و تحریم ها قائل نیستند.
وی بیان کرد: معنای دیگر این حضور پیوند ناگسستنی نسل جدید با آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ و به نمایش گذاشتن روحیه استکبار ستیزی بعد از گذشت 40 سال از عمر انقلاب است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب همچون جوانان دهه شصستی ها این بار در شرایط جنگ اقتصادی با حضور خود پاسخ قدرنمند به استکبار دادند.
شاهرخی ادامه داد: اقشار مختلف با پیوستن به خیل راهپیمایان بیان کردند که به خاطر امیال دنیوی از ارزش ها و آرمان های خود دست برنمی دارند.
وی تاکید کرد: نمایش بزرگ ملت ایران به ویژه جوانان در روز ملی مبارزه با استکبار به طور حتم معادلات دشمن را به هم می زند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: راهپیمایی امسال از نظر کمی، گستردگی، محتوا و حال و هوای حضور مردم به ویژه جوانان و دانشجویان بسیار متفاوت و چشمگیر بود.
شاهرخی اضافه کرد: جمعیت علاقه مند با سردادن شعارهای با مفهوم و ارزشی از جمله پافشاری بر شعار محوری «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» حرکتی ستودنی، مایه مباهات و افتخار آفرین در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشتند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.