حجت‌ الاسلام محمد بنی خزاعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و اقتدار، قدرت و استکبار ستیز بودن ملت شریف ایران را به جهانیان نشان می دهد.
وی ادامه داد: با وجود تلاش دشمن برای القای یاس و ناامیدی و ایجاد جنگ روانی در کشور پیش بینی می شود مردم دیندار و ولایت مدار شهرستان همانند سال ‌های گذشته در این راهپیمایی حضوری گسترده داشته باشند.
بنی خزاعی تصریح کرد: راهپیمایی باید مردم محور برگزار شود و مسوولان باید با تلاش هر چه بیشتر زمینه را برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی استکبار ستیز 13 آبان فراهم کنند.
وی خاطر نشان کرد: تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم باید محور برنامه ریزی ها باشد و ضروریست اجرای برنامه های ابتکاری و خلاقانه و تدارک آدمک های سران استکبار در راهپیمایی 13 آبان برای برنامه ریزی ها مد نظر باشد.
13 آبان ماه سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش ‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال 57 است.
7194/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.