به گزارش خبرنگار ایرنا، هدایت حاتمی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه مدیریت بحران استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از لحاظ تورم کرمانشاه در میان استان های کشور در دی ماه رتبه هشتم را داشت که در بهمن ماه با 2 پله صعود به رده دهم رسید.
وی همچنین با اشاره به اینکه باید بتوانیم در هنگام وقوع بحران، شرایط را به خوبی مدیریت کنیم، افزود: این کار سبب کمک رسانی بهتر به افراد گرفتار در حادثه می شود و امداد رسانی ها نیز بهتر انجام می شود.
حاتمی تصریح کرد: مدیریت صحیح بحران و برآورد دقیق از خسارات وارده و نیازسنجی های پس از آن همواره یکی از دغدغه ها بوده است که می توان با طراحی سامانه ای جامع آن را مرتفع کرد.
معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه قرار است سامانه مدیریت بحران استان طراحی شود، گفت: در این سامانه تمامی موارد درخواستی پس از وقوع بحران به منظور ارتباط گیری بهتر با محل وقوع و کمک رسانی به افراد درگیر گنجانده شده است.
وی افزود: استانداری از طراحی این سامانه حمایت می کند چرا که می تواند در شرایط بحرانی به تصمیم گیری بهتر و عقلانی تر کمک کند.
حاتمی همچنین در پایان از مدیریت بحران استان خواست تا نسبت به برگزاری مانورها در نقاط مختلف کرمانشاه بخصوص مناطق حادثه خیز اهتمام بیشتری به خرج دهد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.