به گزارش ایرنا؛ امید قادری روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی که با حضور معاونان و دیگر مسئولان این اداره کل برگزار شد، افزود: از حوزه معاونت توانبخشی کارشناسان برای شناسایی معلولان احتمالی جدید، از حوزه اجتماعی برای بررسی وضعیت خدمات دهی نیروهای اورژانس اجتماعی و آسیب های احتمالی در این مناطق حضور دارند.
وی از بررسی وضعیت مسکن های آسیب دیده احتمالی مددجویان تحت پوشش و وضعیت اشتغال آنها توسط کارشناسان معاونت اشتغال و مسکن بهزیستی استان خبر داد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین گفت: تیم کمیسیون پزشکی تعیین و نوع شدت معلولیت بهزیستی نیز به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب اعزام می شود.
ساعت 20 و هفت دقیقه یکشنبه شب زمین لرزه ای به بزرگی 6.4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) غرب استان کرمانشاه را لرزاند.
به گزارش ایرنا، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش داد، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری زمین و در فاصله 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصرشیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب و 127 کیلومتری مرکز کرمانشاه رخ داده است.
این زلزله به حدی شدید بود که در تمام نقاط استان کرمانشاه احساس شد و اکثر مردم را به معابر عمومی و بوستانها کشاند.
مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع زمین لرزه 6.4 ریشتری یکشنبه شب سرپل ذهاب ، تاکنون 161 پس لرزه در استان به وقوع پیوسته است.
این زلزله پس لرزه زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته بوده که در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب رخ داد و 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.