فضل الله رنجبر روز شنبه پس از نشست کارگروه اشتغال در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی مناطق زلزله زده با سود 6 درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی افزود: هیچ محدودیتی برای پرداخت این تسهیلات در بخش های کوزران و ماهیدشت وجود ندارد و سرمایه گذاران می توانند برای دریافت آن اقدام کنند.
فرماندارکرمانشاه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی در این شهرستان را از دیگر دستور کارهای نشست امروز عنوان کرد و گفت: تاکنون 67 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی به روستاییان کرمانشاه پرداخت شده است.
رنجبر توضیح داد: سهمیه شهرستان کرمانشاه در زمینه تسهیلات اشتغازایی روستایی 54 میلیارد تومان بود که تاکنون بیش از اعتبارات پیش بینی شده به مردم تسهیلات پرداخت شده است.
وی افزود: علاوه بر این 141 طرح نیز به منظور دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی در کارتابل بانک ها وجود دارد که این طرح ها نیز به منظور دریافت تسهیلات به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات توسط بهزیستی و کمیته امداد نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، گفت: کمیته ویژه ای به منظور برطرف کردن مشکلات ضمانت تسهیلات روستایی مددجویان کمیته امداد را مورد بررسی قرار خواهد داد.
شهرستان کرمانشاه نیمی از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.