ماموستا مُلا رشید ثنایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت حادثه تروریستی کور دشمن در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنانمان شد، افزود: این جنایت وحشیانه که منجر به کشتار مردم بیگناه شد، با حمایت و هدایت استکبار جهانی و اسرائیل صورت گرفته است.
وی ادامه داد: به طور قطع مردم با اتحاد و انسجام در مقابل اینگونه اعمال جنایتکارانه خواهند ایستاد و انتقام این خون های ریخته شده را از مسببان آن خواهند گرفت.
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب در ادامه افزود: بدون تردید خون پاک و مطهر این شهیدان، شجره طیبه انقلاب اسلامی را که در این چهل سال با خون همین شهدان آبیاری شد، محکمتر و مقاومتر خواهد کرد.
ثنایی بیان کرد: اقتدار و امنیت کشور با این گونه اقدام های کور تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد و این جنایات خللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب وارد نمی کند.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد که دارای پیروان مذاهب مختلف اسلامی شیعه، سنی و اهل حق است که به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
7079/7399/3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.