به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از زمان پیروزی همواره ترفندهای خود را اجرا کرده‌اند که اوج آن جنگ تحمیلی هشت ساله بود که ملت ایران با دست خالی در برابر دشمنان تا دندان مسلح با اتحاد و همگرایی پیروز شد.
وی با اشار به اینکه دستاوردها و کارهای بزرگی در 40 سال گذشته با وجود موانع و دسیسه‌ها محقق شده گفت: امروز اگر در دنیا کانون مقاومتی در مقابل استکبار وجود دارد از ملت ایران الگو می‌گیرند که این امر نشات گرفته از توکل امام راحل بخدا و بهره‌گیری از توان و اتحاد مردم است.
گراوند افزود: ما باید دشمن را مایوس و حول محور امنیت ملی اتحاد و وحدت داشته باشیم و در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیاز به امیدآفرینی در جامعه است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز پیشرفت‌ها و توسعه‌های محقق شده در استان را به برکت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در عرصه‌های صنعتی، عمرانی، راهسازی، برقرسانی، آموزشی، درمانی و دیگر حوزه‌ها پیشرفت قابل توجهی در استان شده که باید این پیشرفت‌ها بازگو و اطلاع رسانی شود.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که باید این پدیده و تحول مهم با برنامه‌ریزی جامع گرامی داشته شود.
وی یادآور شد: در این زمینه بیان کارهای بزرگ و وجود نعمت‌ها، حفظ انقلاب، لزوم همگرایی و خدمات ایثارگران و مجاهدان باید مورد توجه قرار بگیرد.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن در پی تلخ سازی حلاوت انقلاب و خدمات آن است گفت: همه قشرهای مختلف جامعه باید در ابعاد گوناگون خدمات انقلاب را بیان کنند.
صفایی بوشهری افزود: تصویر این دستاوردها در استان بوشهر باید به صورت شفاف و مثبت ترسیم و از ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری شود.
وی اظهارداشت: پیشرفت‌های استان بوشهر در ابعاد مختلف قابل توجه است که لازم دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی بیان شود و باید دستاوردهای ارزشمند انقلاب به رخ جهان کشیده شود.
صفایی بوشهری افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلاب موثر و موفق عصر حاضر جهان است و انقلاب اسلامی همواره انقلاب مانا و ماندگار است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.