به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: دشمنان بدانند حتی اگر تمام سختی های عالم بر دوش ملت سنگینی کند مومنانه پای انقلاب، امام امت و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند و تمام موجودیت خود را قربانی حیات انقلاب اسلامی می کنند.
امام جمعه زاهدان گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در جشن تولد و آغاز چهلمین سال انقلاب اسلامی خلق حماسه ای دیگر بود، انقلابی که چهار دهه پیش با همت میلیون ها انسان آزاده آغاز و آوازه اش در تمام گیتی طنین انداز شد.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در سایه شهدا، امام امت و رهبر معظم انقلاب، بار دیگر عظمت و بزرگی انقلاب خود را به رخ جهانیان کشیدند و فریاد برآوردند که راست قامت تر از همیشه در دفاع و پاسداری از انقلاب ایستاده اند و این راه را تا قیامت ادامه خواهند داد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: 22 بهمن امسال همه آمدند تا بگویند بعد از یک عمر شاگردی در مکتب امام حسین (ع) امروز درس خود را به شایستگی پس می دهند.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: همه آمدند تا یک بار دیگر بر این انقلاب مهر تایید بزنند و بگویند هیچگاه نخواهیم گذاشت انقلاب و کشورمان زیر یوغ استکبار قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال این بود که هیچگاه وجود نارضایتی در درون جامعه را به انقلاب گره نمی زنند زیرا این مسائل ربطی به اساس انقلاب اسلامی ندارد، این انقلاب نتیجه اندیشه والای امام امت و یک عمر تلاش رهبر معظم انقلاب است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: دولت و دولتمردان باید از این مردم غیور و همیشه در صحنه تشکر عملی بجای آوردند و مطالبات آنان را برآورده سازند.
امام جمعه زاهدان افزود: پیام مردم در راهپیمایی 22 بهمن این است که گول دشمنان را نمی خورند و به مسیر غلط متمایل نمی شوند و آمدند تا از دخالت دشمنان جلوگیری و از ارزش های انقلاب اسلامی حمایت کنند.
آیت الله سلیمانی با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت فاطمه زهرا(س) گفت: این بانوی بزرگوار نه فقط الگوی زنان بلکه تمام مردان جهان نیز است به طوری که مردان هم باید در عرصه زندگی از ایشان پیروی کنند.
امام جمعه زاهدان اظهار داشت: محبوبیت زهرای اطهر(س) در پیشگاه پدر بزرگوارشان منوط به ارزش های معنوی است.
عضو خبرگان رهبری افزود: وقتی فاطمه (س) بر پیامبر (ص) وارد می شدند پدر بزرگوارشان پیش پای ایشان تمام قد برمی خواستند و دست های این بانوی بزرگوار را می بوسیدند زیرا ایشان آثار و برکات و عطر بهشت را از فاطمه (س) استشمام می کردند.
8006**3213 خبرنگار: نرگس تیموری **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.