به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'روح الله امینی' در خطبه‌های نماز جمعه نطنز بیان کرد: نفوذ جمهوری اسلامی ایران وابسته به سلاح و موشک نیست، بلکه با منطق اسلامی و الهی ممکن شده زیرا به جنگ با ملت ها باور نداریم و تنها خواهان استقلال، امنیت، سربلندی و آسایش آنها هستیم.
وی افزود: برخی فکر می کنند قدرتشان ابدی است که برای درس عبرت باید به نابودی قدرت پوشالی رژیم پهلوی، کمونیسم شوروی و صدام در عراق نگاه کنند چرا که اراده الهی بر نابودی قدرت های پوشالی استوار می باشد.
امام جمعه نطنز بیان کرد: هر اندیشه و جامعه باطلی محکوم به نابودی بوده و بازگشت دوباره ای نخواهد بود، این سنت الهی است و دهه فجر انقلاب اسلامی نمونه بارز دیگری از این سنت می باشد.
او همچنین گفت: عده ای با کمال تاسف در تلاش برای کمرنگ کردن آئین عبادی سیاسی نماز جمعه هستند، در حالی که برپایی این آئین نماد تقوا، انسجام ملی و جبهه انقلابی است و در این راستا باید مسئولان و به ویژه در دانشگاه ها به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.
حجت الاسلام امینی در ادامه نیز عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی باید در بودجه 1397 جلوی هزینه های اضافی را گرفته و از فشار آوردن بر مردم خودداری کند و مسئولان نیز از واردات کالای قاچاق جلوگیری کنند چرا که بیشتر آنها مواد خوراکی تراریخته هستند.
او تاکید کرد: مردم به جد مراقب مواد خوراکی تراریخته باشند چرا که می تواند مشکلات و بیماری هایی را به همراه داشته باشد و از سوی دیگر برخی مراجع نیز حکم بر حرام بودن مصرف این محصولات داده اند.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.