به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از 'سیپان کاشجیان' در دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: باور قلبی ما این است که آشوب های اخیر از خارج از کشور سازماندهی شده بود و صف مردم عادی با آشوبگران جداست زیرا هیچ ایرانی با آشوب و نا امن کردن جامعه موافق نیست.
وی در ادامه از حضور کارشناسان پلیس اصفهان در مدارس ارامنه به منظور آشنا کردن دانش آموزان با آسیب های اجتماعی تقدیر کرد و خواستار ادامه حضور این کارشناسان شد.
پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: در سال میلادی گذشته مسئولان کلیسای وانک همکاری خوبی با پلیس استان اصفهان داشتند که ما از تبادل نظر و همکاری با نیروی انتظامی خرسندیم.
در این دیدار نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی نیز از زحمات نیروی انتظامی به خصوص در برقراری مطلوب امنیت در شب های کریسمس تقدیر و تشکر کرد.
'ژرژیک آبرامیان' بابیان اینکه اصفهان نماد همزیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی در ایران است، گفت: از نیروی انتظامی استان اصفهان که با تدابیر هوشمندانه خود امنیت را در این شهر حفظ و تامین می کند سپاسگزاریم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز با بیان اینکه ما مسلمانان برای مذاهب و پیامبران اولوالعزم احترام ویژه ای قائل هستیم، افزود: موفقیت نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه مرهون همکاری اقشار مختلف مردم و تعامل با آحاد جامعه است.
سردار 'معصوم بیگی' افزود: ما در کنار هموطنان ارامنه خود زندگی مسالمت آمیزی داریم و همواره برای حفظ و تامین امنیت همه شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
وی از آمادگی برای اعزام کارشناسان آموزش همگانی پلیس در مدارس ارامنه با هدف آشنایی دانش آموزان با آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: مقابله با تهدیدهای فضای مجازی و پیشگری از وقوع جرم در بین دانش آموزان از اولویت های برنامه های نیروی انتظامی اصفهان است و تاکنون برنامه های خوبی نیز در این خصوص به اجرا در آمده و همچنان ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با بیان اینکه اینگونه دیدارها فرصتی برای تقویت روابط بین پلیس و اقلیت های دینی است، گفت: پلیس اصفهان با تمام ظرفیت و توان خود برای حفظ آرامش و امنیت اهالی منطقه جلفای اصفهان تلاش می کند.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی استان اصفهان در سال جدید میلادی با رویکرد کاهش مشکلات اجتماعی و حفظ نظم و تامین امنیت مطلوب برای مردم در شهر گنبدهای فیروزه ای گام بر می دارد.
حدود هفت هزار نفر از ارامنه کشور در استان اصفهان سکونت دارند که بیشتر آنها در شهرستان اصفهان اقامت دارند.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.