به گزارش ایرنا باقر زاده روز شنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد به مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در تعمیق امنیت ملی و خنثی کردن توطئه ها و نقشه های دشمنان قسم خورده نظام اشاره کرد و افزود: اگر هجمه دشمنان ، ترورها، جنگ های سخت و نرم و وقایع سنگین انقلاب اسلامی را مرور کنیم وزارت اطلاعات را در صف مقدم مبارزه با استکبار و ایادی آنها خواهیم دید که این از افتخارات نظام و وزارت اطلاعات است.
وی استقرار نظام اسلامی مردم سالاری را علت اصلی دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و اظهار داشت: وزارت اطلاعات مفتخر است که هم پاسدار جمهویت نظام و هم نگاهبان اسلامیت نظام است.
مدیر کل اطلاعات خوزستان گفت:وزارت اطلاعات همواره پاسدار و دیده بان مرزهای عقیدتی و نگهبان آرای مردم به عنوان حق الناس است و از این وظیفه خطیر کوتاه نخواهد آمد.
وی رشد نهضت علمی کشور را از موفقیتهای نظام اسلامی بیان کرد و افزود: نهضت علمی کشور اکنون به برکت نظام اسلامی بالنده و پیشرو توسعه است و جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از پیشرفت های علمی به عنوان یک نیروی بازدارنده برای پاسداری از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی بهره می گیرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه علم در سایه جمهوری اسلامی در سالهای اخیر رشد چشمگیری کرده است و در این زمینه به ثبات خوبی دست یافته ایم.
وی گفت: همین قدرت علمی کشور است که دشمن را عصبانی کرده به طوری که باید اذعان کرد که ترس آنان از پیشرفت علمی جوانان ما بیشتر از قدرت هسته ای مان است.
باقرزاده به تمرکز دشمن برای حمله به پیشرفت علمی کشور برای توقف روز افزون آن اشاره کرد و افزود:در سال 92 دشمن شرور برای متوقف کردن پیشرفت علمی جوانان این مرز و بوم ترور دانشمندان کشورمان را در دستور کار قرار داد که وزارت اطلاعات با خنثی کردن این ترفند خباثت آمیز، بار دیگر امنیت علمی را به کشور بازگرداند.
وی در ادامه با بیان اینکه امنیت استان استراتژیک خوزستان در سطح بالایی قرار دارد بیان کرد:به لطف خدا و همت سربازان گمنام امام زمان (عج) 100 عملیات دشمن که در سالهای اخیر برای استان طراحی شده بود قبل از هرگونه اقدام تروریستی خنثی و در سه عملیات آن نیز عوامل شناسائی و دستگیر شدند.
وی به طراحی دشمن برای بمب گذاری در نماز جمعه تهران در اسفند ماه سال گذشته و خنثی سازی آن توسط فرزندان ایران اسلامی در وزارت اطلاعات اشاره کرد و افزود: دشمن در یک طراحی عملیاتی قصد موشک پرانی و ترور مسئولان ارشد استان را داشت که با دعای خیر مردم توانستیم قبل از هر گونه اقدامی در آن سوی مرز این نقشه های کور را رصد کرده و عوامل آن را قبل از هر گونه اقدام دستگیر نماییم.
باقر زاده گفت: بیش از 100 بمب و مواد انفجاری در ایام اربعین سال گذشته را سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان خوزستان کشف و خنثی کردند که این از افتخارات سربازان رشید اسلام در اداره کل اطلاعات استان خوزستان است.
مدیر کل اطلاعات استان ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) را در عرصه های اجتماعی به منظور امنیت نرم مردم را یادآور شد و گفت: در این ارتباط تلاش زیادی شد تا به امنیت و آسایش مردم لطمه ای وارد نشود.
وی پایبندی به قانون و شرع را خط قرمز سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و گفت: چهره سخت نظام با شرورت ها و برهم زنندگان امنیت مردم و چهره نرم نظام صیانت از مردم و تعمیق مردم و انسجام در جامعه است.
باقرزاده گفت: بار اصلی امنیت استان را مردم استان بر عهده دارند و ما فقط از آن ها حمایت و پشتیبانی می کنیم.
وی به تلاش دشمن برای دامن زدن به مسائل قومی و اختلاف افکنی اشاره کرد و همه آحاد مردم و اقوام را به هوشیاری برای ناکام گذاشتن این توطئه ها فرا خواند.
مدیر کل اطلاعات استان خوزستان در پایان از هم افزایی و تعامل دستگاههای قضائی، امنیتی ، انتظامی، سپاه، بسیج، مرزبانی و ارتش برای تامین امنیت مردم تقدیر کرد.

*** تلاشها و مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان(عج) خوزستان ستودنی است
در ادامه این نشست استاندار خوزستان ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی اداره کل اطلاعات استان خوزستان در برقراری امنیت در این استان و کشور گفت: مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان خوزستان ستودنی است.
غلامرضا شریعتی اظهار کرد:خوشبختانه با تلاش شبانه روزی این سربازان گمنام در استان مردم خوزستان در امنیت و ارامش کامل به سر می برند و این تلاشها روز به روز در حال افزایش است.
وی گفت: اگر تلاشهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان نباشد قطعا استان دچار تلاطم خواهد شد و این عزیزان برای آرامش مردم از هیچ کوششی فروگذار نبوده اند.
استاندار خوزستان برقراری آرامش و امنیت را از وظایف ذاتی وزارت اطلاعات دانست و گفت: امنیت پایدار جز با برنامه ریزی مدون در چارچوب شرع و قانون حاصل نخواهد شد که خوشبختانه این مهم در اداره کل اطلاعات استان خوزستان اتفاق افتاده و با برنامه ریزی مدون آرامش را در استان حکمفرما کرده اند.
وی پایبندی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان به قانون و شرع را مثال زدنی دانست و گفت: شهادت می دهم که این عزیزان تنها برای رضای خدا و در چارچوب شرع و قانون حرکت کرده اند.
وی امنیت را در همه زمینه ها از جمله اقتصاد، فرهنگ، علم، سیاست و دیگر بخشها لازم دانست و گفت: وزارت اطلاعات با پیشگیری در این بخشها زمینه ساز امنیت پایدار در همه بخشها خواهد شد.

** امام زمان را باید درست به مردم معرفی کنیم
آیت الله شفیعی نماینده خبرگان رهبری در استان خوزستان هم در این نشست با تقدیر از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان خوزستان گفت: امنیت حاصل شده مرهون زحمات این عزیزان است.
وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد کم سواد از امام زمان چهره غیر واقعی درست کرده اند و به مردم القا کرده اند که امام زمان هر گاه ظهور کند فقط برای از بین بردن افراد گناهکار ظهور خواهد کرد.
وی گفت: یکی از دلایل دیر ظهور کردن امام زمان (عج) این است که می خواهد جامعه و مردم بینش لازم را کسب کند و آنگاه برای اصلاح جهان ظهر خواهد کرد.
وی امام زمان را یک الگو و اسوه در جهت شناخت و معرفت معرفی کرد و گفت: امام شناسی بزرگترین وظیفه ماست و باید تلاش نماییم ائمه اطهار(ع) را متناسب با شان آنها بشناسیم.
در پایان این نشست نمایشگاه دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در محل این اداره کل افتتاح و مدیران ارشد استان در ادارات و دستگاههای اجرائی استان از این نمایشگاه دیدن کردند.
مدیر کل اطلاعات استان خوزستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این گوشه ای از دستاوردهای فرزندان این انقلاب در اداره کل اطلاعات استان خوزستان است.
6065/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.