فضل اله رنجبر عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا به برگزاری جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به منظور بررسی وضعیت پرداخت حقوق نیروهای شرکتی و روزمرد و تاکید بر انتخاب سریع تر شهردار در ساعاتی پیش اشاره کرد.
وی با تاکید براینکه اعضای شورای شهر نسبت به داوطلبان تصدی گری شهرداری از شناخت کافی برخوردار هستند، ادامه داد: اقدام نکردن به موقع شورا برای انتخاب شهردار تخلف محسوب می شود.
رنجبر با بیان اینکه از هر فرصتی که برای انتخاب شهردار از دست برود نخواهم گذشت، گفت: درست است که قانونگذار فرصتی سه ماهه برای انتخاب شهردار تعیین کرده ولی از اعضای شورای شهر می پرسم چرا برگزاری 12 جلسه با محور انتخاب شهردار بدون نتیجه مانده است؟
رنجبر یادآور شد، انتخاب شهردار در هفته آینده از جمله پاسخ اعضای شورای شهر به این سوُال بوده است و ما برای انتخاب هرچه سریعتر شهردار توانمند تاکید داریم که این اختیار از سوی قانون به اعضای شورای شهر واگذار شده است که نباید کوتاهی شود.
فرماندار کرمانشاه یادآور شد، انتخاب شهردار موجب ثبات و آرامش خاطر در بین نیروها و پرسنل شهرداری می شود و قدرت برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت را افزایش می دهد.
وی تصریح کرد: انتخاب شهردار، ثبات مدیریت در بخش های مختلف اداری ایجاد می کند، نیروها با توان کار می کنند و موجب می شود تا اعضای شورا به دیگر مسایل مهم شهری بپردازند.
دهم تیر ماه 97، هفت عضو شورای شهر کرمانشاه به استعفای آرش رضایی شهردار سابق رای موافق، 2 نفر رای مخالف و یک نفر رای ممتنع دادند.
در این جلسه 'حامد لعل ‌بخش' بعنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه انتخاب شد.
شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.