به گزارش ایرنا یکسال از زمان آغاز به کار شورای پنجم شهر اهواز گذشته است و طبق قانون باید جلسه تعیین هیات رییسه جدید برگزار شود. قرار بود روز شنبه در جلسه چهل و هفتم این شورا در این خصوص میان اعضا رای گیری و هیات رییسه مشخص شوند.
این درحالیست که حدود یک ساعت پیش از آغاز این جلسه خبر لغو آن و موکول کردن آن به روز دیگر اعلام شد.
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: جلسه تعیین هیات رییسه شورای شهر مطابق زمان بندی اعلام شده از قبل باید تشکیل می شد اما حدود نیم ساعت پیش از زمان مقرر، لغو و به روز دیگری موکول شد.
اسکندر لطفعلی زاده افزود: هفت نفر از اعضای شورای شهر اهواز برای حضور در جلسه حاضر بودند اما این جلسه به دلیل درخواست پنج نفر از اعضای شورا و با تایید ریاست شورا لغو شد.
به گفته وی ریاست شورا باید این جلسه را تشکیل می داد و اگر تعداد به حد نصاب نمی رسید در آن زمان جلسه را لغو و به زمان دیگری موکول می کرد.
این درحالیست که ریاست شورای شهر اهواز معتقد است: موکول کردن جلسه شورا یک ساعت پیش از زمان برگزاری به روز دیگر هیچ ممنوعیتی ندارد و این امر مسبوق به سابقه است.
محمدجعفر فلسفی در پاسخ به این مطلب که آیا به تعویق افتادن جلسه به علت نبود جمع بندی برای تعیین ریاست شورا است یا خیر گفت: این مساله هیچ ارتباطی به جمع بندی برای تعیین هیات رییسه ندارد. معمولا جلسات شورا در روز دوشنبه برگزار می شود اما تصمیم گرفته شد جلسه تعیین هیات رییسه به صورت فوق العاده برگزار شود.
وی ادامه داد: پنج نفر از اعضای شورای شهر درخواست برگزاری جلسه هیات رییسه در زمان دیگری داشتند که برای حفظ انسجام با آن موافقت شد.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.