به گزارش خبرنگارایرنا، محمد حمیدی روز یکشنبه درآیین معرفی شهردار جدید کلاله در شرق استان گلستان ، بابیان اینکه انتخاب و معرفی شهردار و شورای شهر با دیگر ادارات و نهادها متفاوت است، افزود: شهردار و شورای شهر که در خدمت مردم هستند، باید دارای روابط حسنه باشند و پیشرفت امور شهری ورفاه مردم را براساس قانون مورد توجه قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: اگر شهردار در مدیریت شهری، نگاه عدالت محورانه و در برخورد با ارباب رجوع تعامل و اخلاق بهینه نداشته باشد با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان به ویژگی های اعتباری شهر کلاله اشاره کرد و اظهارداشت: دولت به اعتبارات بخش های مختلف امور شهری توجه ویژه ای دارد و در این راستا اعتبارات عمرانی، خدماتی و رفاهی شهر کلاله نیز نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
به گزارش ایرنا، نماینده چهار شهرستان شرق استان گلستان نیز در این آیین تاکید کرد: مردم شهر کلاله با وجود اینکه قومیت های مختلفی در آن زندگی می کنند از اتحاد و همدلی ویژه ای برخوردارند که این امر از ظرفیت های برتر این شهر است.
شهرام کوسه غراوی به ظرفیت های بالقوه کلاله اشاره و به شهردار جدید آن توصیه کرد: برای توسعه و پیشرفت شهر، بهره گیری از ظرفیت های مختلف از جمله گردشگری را مورد توجه قرار دهد.
وی بابیان اینکه همه آمده ایم که صادقانه کار و تلاش کنیم، افزود: نیروهای اداری وغیر اداری تلاش کنند که خدمت صادقانه داشته باشند و همانطوریکه امام حسین (ع) فرموده اند: عمل، گفتار و کردار هر انسانی یکی باشد، از جمله بهترین انسانهاست.
در ادامه فرماندار این آیین، کلاله به اجرای پروژه های زیربنایی ، خدماتی ، بیمارستانی و آموزشی که در این شهرستان به بهره برداری رسیده است اشاره کرد و گفت: اگر اخلاق مداری ، صداقت کاری و مدیریت بهینه و برخورداری از همکاری ها و ظرفیت های مردمی نبود در اجرا و بهره برداری پروژه های مذکوربا مشکلات عدیده ای روبرو می بودیم.
نصرت برزگرافزود: توجه واحترام به مردم سرلوحه ی انجام هر کاری است بر این اساس شهردار و شورای شهر جدید ضمن رعایت قانون از توانمندی ها و همکاری های مردمی نیز بهره گیرند.
فرماندار کلاله سپس از خدمات و زحمات شهردار و اعضای شورای شهرپیشین شهر کلاله ، تقدیر کرد و برای شهردار و شورای شهر جدید این شهر در خدمت به مردم ، پیشرفت و آبادانی شهرآرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
امام جمعه کلاله نیز با بیان اینکه همه وظیفه داریم به یکدیگر خدمت کنیم، اظهار داشت: خدمت به انسان ها بالاترین عبادت هاست.
حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری با اشاره به تاکیدات مقام معظم افزود: در پروژه های شهرسازی به مختصات شهر اسلامی توجه کنند ودر این امر به معماری و آموزه های اسلامی توجه نمایند.
امام جمعه کلاله تبعیض و نگاه قومیتی را درانجام خدمات شهری گناه دانست و گفت: براین اساس شهردار و شورای اسلامی شهر در اجرای خدمات شهری از هرگونه تبعیض و بی عدالتی پرهیز نمایند.
درادامه این آیین مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، عبدالحمید حق شناس را به عنوان شهردار جدید شهر کلاله معرفی کرد.
شهردار جدید کلاله دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و 15 سال سابقه خدمت در واحد های مختلف وزارت کشور است.
شهرستان کلاله با افزون بر 110 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
/1860/7478
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.