اسماعیل احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح در کتابخانه های عمومی شهید مطهری سنندج، شهید بارنامه سروآباد، دکتر مجید شهریاری دهگلان و امام خمینی (ص) مریوان اجرا خواهد شد.
وی افزود: همچنین کتابخانه های عمومی شهید بهشتی دیواندره، ملامحمد امینی سقز، نبی اکرم (ص) بانه، شهید مدرس قروه، شهید نعمتی کامیاران و شهید نجات الهی بیجار از دیگر کتابخانه های میزبان اجرای این طرح هستند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان با بیان اینکه این طرح 17 اسفند بصورت همزمان در 467 کتابخانه عمومی کشور اجرا می شود، یادآور شد: کتابخانه های میزبان این طرح در استان کردستان روز 17 اسفند از ساعت 7:30 دقیقه صبح تا ساعت 19 باز و آماده پذیرش مهمانان و بازدیدکنندگان هستند.
احمدی تاکید کرد: این طرح نقطه تمرکزی برای حضور نخبگان، ورزشکاران، اندیشمندان، هنرمندان، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و اهالی فرهنگ و رسانه و همچنین تلنگری به منظور احصای مشکلات کتابخانه ها است.
وی گفت: عضوگیری رایگان از علاقمندان در کتابخانه های منتخب و استقبال از بازدیدکنندگان و علاقمندان از برنامه های مهمی است که همزمان با اجرای طرح، توسط کتابداران در کتابخانه های عمومی استان انجام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، طرح ملی کتابخانه گردی 17 اسفند امسال و برای نخستین بار به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در 467 کتابخانه سراسر کشور اجرا می شود.
برای اجرای این طرح بصورت پایلوت (الگو) از هر شهر کوچک یک کتابخانه و مراکز استان ها، 2 کتابخانه انتخاب شده است.
استان کردستان 85 باب کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی فعال دارد که 50 باب آن نهادی و 35 باب آن نیز مشارکتی است، 35 هزار نفر نیز عضو کتابخانه های عمومی این استان هستند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.