به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان دیواندره به وظیفه مسئولان از ابتدای انقلاب تا به امروز در قبال ملت اشاره کرد و افزود: مسئولان در مقابل عملکرد خود باید پاسخگو باشند و با مروری به عملکرد گذشته، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.
وی اظهار کرد: در دنیای امروز دانستن حق مردم است و به برکت نظام اسلامی مردم حق سوال کردن و مطالبه گری از مسئولان را دارند و برای ایشان پذیرفتنی نیست با سکوت مسئولان در مقابل سوالات شان مواجه شوند.
خوش اقبال با بیان اینکه رفع مشکلات جامعه با پشت میزنشینی حل نخواهد شد، یادآور شد: باید گوش شنوایی برای شنیدن درد دل های مردم باشد لذا وظیفه دارین بدنبال حل مشکلات جامعه باشیم.
وی با تاکید بر ارتباط مسئولان از طریق گفت و گو با مردم یادآور شد: برای توسعه شهرستان بهتر است گفتمان محوری جایگزین خشونت محوری و هماهنگی جایگزین ناهماهنگی ها شود.
خوش اقبال خواستار امید دادن مسئولان بعنوان نماینده دولت و حاکمیت به مردم شد و گفت: بدبینی و نگرانی در مردم وقتی بوجود می آید که از آینده خود بیم داشته باشند و نتوانند پاسخ سوالات خود را از مسئولان بگیرند.
وی افزود: اکنون زمان تلاش و رفتن به جنگ مشکلات مردم است و باید با تعامل سازنده و اثرگذاری بهتر، مسئولان بتوان راه توسعه را هموار کرد.
معاون استاندار کردستان بر نقد پذیری مسئولان تاکید کرد و پذیرش نقد را از راهکارهای بهتر برای رسیدن به توسعه دانست و از مسئولان خواست با ارتباط موثر با رسانه ها و مردم برای حل مشکلات برنامه ریزی کنند.
فرماندار دیواندره نیز در این نشست در گزارشی از وضعیت طرح های عمرانی این شهرستان گفت: اکنون شاخص بهره مندی شهرستان از راه روستایی 58 درصد و گاز طبیبعی 77 درصد است.
جعفر توان اظهار کرد: مسئولان شهرستان همه با هم متحد برای رفع مشکلات مردم هستند و در این خصوص از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.