به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند درمراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان دشتی افزود: ایجاد تفرقه و مایوس کردن مردم مهمترین روزنه ورود و ضربه زدن دشمنان به نظام اسلامی است.
وی یادآورشد:در ناآرامی های اخیر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی شعارهای معیشتی جوانان را تغییر دادند و به اصل نظام بردند و ساختار شکن کردند.
استاندار بوشهر اضافه کرد: در قضایای اخیر با همکاری نیروی انتظامی،بسیج و همه مسئولان نظام اسلامی کمال اقتدار ایران اسلامی به رخ دشمنان کشیده شد.
گراوند اضافه کرد: رسانه ملی و رسانه های دیگر وظیفه دارند در جهت تقویت نظام خدمات دولت را به خوبی بیان کنند و جامعه را امیدوار به آینده کنند.
گراوند افزود: مایوس کردن مردم و سیاه نمایی بزرگترین ضربه به نظام است و ناخواسته در جهت اهداف و خواسته دشمن است.
استاندار بوشهر اضافه کرد: دولت تدبیر وامید علی رغم همه مشکلات و ضعف های دولت گذشته در این 4 سال خدمات بسیار بزرگ اقتصادی داشته است.
وی گفت: کاهش تورم 40 درصدی به کمتر از 10 درصد و ارتقای شاخص رشد منفی 6.5 درصدی اقتصاد کشور به مثبت 4.5 درصدی از توفیقات دولت است.
گراوند به مشکل افزایش قیمت ها که بعضی ها بهانه کردند اشاره کرد و افزود: بررسی ها نشان می دهد در این مدت تنها یک قلم کالا تخم مرغ افزایش داشته و انهم بر اثر معدوم نمودن بیش از 17 میلیون مرغ تخم گذار که به سبب آنفولانزا بوده است.
استاندار افزود: همه کسانیکه به پیشرفت کشور اعتقاد دارند باید خدمات و کارهای دولت و نظام را برجسته و بیان کنند و از فضای نا امیدی و مایوس کردن مردم دست بردارند بدانند دشمنان ما مانند گرگ درکمین مردم و جوانان هستند.
گراوند به برنامه اشتغال زایی در دولت تدبیر وامید اشاره کرد و افزود: دولت در سال گذشته بیش از 790 هزار شغل ایجاد کرده است.
وی افزود: جای سئوال است چرا با این آمار خوب اشتغالزایی در سال گذشته باز ما با مشکل بیکاری زیاد مواجه هستیم و علت آن وجود آمار بالای بیکاران در سال های گذشته و ورود سالیانه یک میلیون بیکار جدید به بازار کار است.
استاندار بیان کرد: در دولت قبلی علی رغم درآمد 700 میلیارد دلاری که در تاریخ ایران بی سابقه است اشتغال ایجاد نشد و حجم بالای بیکاران روانه جامعه شد .
استاندار بوشهر افزود: نرخ بیکاری شهرستان دشتی بالای 15 درصد است و این تلاش مضاعف مسئولان و مردم دشتی می طلبد.
گراوند به انتصابات اخیر فرمانداران استان و جابجایی مدیران استان اشاره کرد و افزود: مبنای انتصابات اخیر پایبندی به قانون، شعار وبرنامه ها دولت توسط مدیران جدید است.
استاندار در ادامه از خدمات ارزشمند 4 ساله غلامرضا مهرجو فرماندار سابق دشتی تقدیر عبدالله نادری را به عنوان فرماندار جدید شهرستان دشتی معرفی کرد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/ 6045**خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.