عباسعلی اکبری روزپنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : جضور با شکوه مردم در انتخابات تمام شاخص های امنیت را بالا می برد و آینده روشن تری را ترسیم می کند.
وی به برخی تخلفات انتخاباتی هم اشاره کرده و تاکید کرد : هرگونه بداخلاقی درجریان انتخابات ازجمله توهین، تهدید، توسل به روش های غیرمعمول ومعقول، دروغ پردازی، سیاه نمائی وضعیت کشور در ابعاد گوناگون و ایجاداختلاف بین مردم خلاف موازین اخلاقی، اسلامی وقانونی بوده و دربسیاری ازموارد جرم و قابل تعقیب و مجازات می باشد.
اکبری بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براین که حضورمردم درعرصه های مختلف ، کشور و نظام اسلامی را در برابر تهدیدها بیمه می کند ، تصریح کرد : تداوم حضور مردم، پیشرفت کشور درعرصه های مختلف رادرپی خواهد داشت و نقشه های دشمنان راخنثی می کند.
رئیس دادگستری شهرستان میامی همچنین به وعده ها و شعارهای برخی نامزدهای انتخابات هم اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخابات بایدحسن نیت و انگیزه خدمت به مردم را داشته باشند و برای تقویت نظام اسلامی و حل مشکلات و معضلات جامعه تلاش نمایند.
وی در مورد برنامه های نامزدهای انتخابات نیز گفت : همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و از تهدید و تخریب دیگران پرهیز نمایند.
شهرستان میامی با 40 هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.