به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نمایند ولی فقیه در کردستان، متن پیام آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی به این شرح است:
مردم سر افراز و همیشه در میدان کردستان
گام های استوار شما همیشه افتخار آفرین بوده است و دشمنان شما فراموش نکرده اند آن گام هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع از انقلاب اسلامی برداشته شد و امروز در راهپیمایی 22 بهمن آمد و حماسه دیگری را خلق کرد.
درود بر بصیرت و آگاهی شما که همیشه در لحظه نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بد خواهان را عرصه پیروزی حق می سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت را برای نظاره می آرایید.
به نظر می رسد 39 سال حضور مردم شریف کردستان هم پای تمام مردم ایران برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب برای دشمنان کافی باشد تا از خواب غفلت بیدار شوند و دست از نیرنگ توطئه چینی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی دست بردارند.
همچنین دوستان و دشمنان کردستان بدانند که این مردم راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.
در پایان مجددا از حضور حماسی مردم کردستان در 22 بهمن 96 که وعده مقام معظم رهبری را به عرصه عمل رسانده و حماسه تماشایی را خلق کردند مجددا تشکر می نمایم.
سید محمد حسینی شاهرودی
دریافت و تنظیم: امید بهمنی**انتشار: سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.