به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله نهم دی اظهار کرد: در تمام دنیا، روزهایی وجود دارد که از آن با نام یوم الله یاد می شود چون در این روزها پیروزی هایی برای مردم رقم خورده است و نهم دی سال 88 یکی از همین روزها است.
وی نقطه اشتراک ایام الله دهه فجر و حماسه 9 دی را وحدت، اتحاد و یکپارچگی ملت در صحنه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: دشمن در فتنه سال 88، همانند سایر توطئه های خود در صدد ساقط کردن نظام بود اما حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه موجب شد دشمنان داخلی و خارجی در نقشه های خود ناکام بمانند.
آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: حضور با بصیرت مردم در حماسه 9 دی برای دفاع از آرمان های انقلاب، بیش از پیش برقدرت نظام و عزت رهبری افزود و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد ملت ایران در هر شرایطی آماده دفاع از دستاوردهای خود است.
وی با بیان اینکه فتنه سال 88 نتیجه سال ها برنامه ریزی دشمنان بود، اضافه کرد: دشمنان با سوء استفاده از برخی افراد ناآگاه داخلی در صدد بر آمدند برنامه ها و توطئه های خود را در زمینه براندازی و ساقط کردن نظام پیاده کنند.
به گفته وی، فتنه ها از جمله فتنه سال 88 باعث می شود دست برخی از افراد نا آگاه که خود را به خواب غفلت زده و ابزار دست دشمن می شوند، رو شوند.
وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران بواسطه حضور به موقع ملت در صحنه های مختلف در برابر توطئه های دشمنان ایمن شده است، ابراز امیدواری کرد برنامه گرامیداشت حماسه 9 دی امسال در استان کردستان باشکوه تر از گذشته برگزار شود.
در تقویم ایران اسلامی 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است، حماسه نهم دی سال 1396 در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.