به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی چراغی پور روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: بر این اساس و با توجه به شرایط حساس کشور در منطقه و جهان باید مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود.
وی ادامه داد: 13 آبان یادآور حوادث مهم و تاریخ سازی بوده که هر کدام تاثیری عمیق در به ثمر نشستن نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند که هر کدام از این رویدادها در شکل گیری، تداوم و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی بسزا ایفا کرده اند.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام افزود: امروز مبارزه با استکبار و نظام سلطه به عنوان موضوعی فراگیر در میان ملت های آزادی خواه مطرح بوده که ایران اسلامی پرچمدار این نهضت محسوب می شود.
چراغی پور با بیان اینکه مبارزه به استکبار و نظام سلطه از اهداف و آرمان های مهم و اصیل انقلاب اسلامی به شمار می رود، گفت: بی تردید پایبندی به این هدف مسیر عزت خواهی و دفاع از کرامت انسانی را هموار می کند.
وی تاکید کرد: عزت و اقتدار کنونی ملت ایران ریشه در پایبندی به اعتقادات و حرکت در مسیر اهداف نظام اسلامی دارد و همین امر ایران اسلامی را به بالاترین سطح از عزت و اقتدار رسانده است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تعامل و تفاهم همه جانبه ارگانها و نهادها را برای برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی 13 آبان و زمینه سازی برای حضور حداکثری اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم را خواستار شد.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.