ماموستا عبدالله حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم ایران اسلامی امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان می کشند.
وی افزود: امروز بر همه واجب است در این آیین جشن پیروزی شرکت کنند چون این حضور علاوه بر تثبیت امنیت و اقتدار کشور در برابر توطئه های دشمنان، اعلام همبستگی و انسجام با همه مسلمانان است.
ماموستا حیدری تاکید کرد: 22 بهمن برای همه احاد جامعه است و متعلق به قضر و یا گروه خاصی نیست و باید همه با هم در این راهپیمایی شرکت کنیم و با حضور گسترده خود جلوه دیگری از اتحاد مسلمین را به رخ دشمنان بکشیم.
وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را دفاع از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: مردم باید در عمل ثابت کنند با نظام و انقلاب هماهنگ هستند و این مهم با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تثبیت می شود.
ماموستا حیدری اضافه کرد: انقلاب اسلامی هدیه خدا به ملت مسلمان ایران است و باید مردم با حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی 22 بهمن حمایت قاطع شان از این هدیه الهی را نشان دهند.
امام جمعه بانه به بیان اینکه برای حفظ نظام اسلامی هزاران نفر با اعتقاد راسخ به آرمان های انقلاب جان ارزشمند خود را فدا کردند، گفت: حضور مردم در صحنه های سیاسی دفاع از نظام و انقلاب و قدردانی از خون شهدا است.
مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر مرزی بانه همزمان با سراسر کشور صبح یکشنبه با تجمع مردم مقابل اداره برق آغاز شد و راهپیمایان مسیر خیابان امام خمینی(ره) تا میدان امام خمینی(ره) را بر سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و اسلام پیروز است در حال طی کردن هستند.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: زینب طلایی**انتشار: سلیمانی
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.