ماموستا توفیق قربانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از آنجا که پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت خداوند به جهان اسلام است ملت ایران باید به پاس شکرانه این نعمت با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بزرگی آن را به جهانیان ثابت کنند.
وی مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فراخواند، افزود: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه ملی هر ایرانی در راستای حفظ کلیت نظام و مصالح ملی است.
ماموستا قربانی بیان وحدت میان ملت و حکومت به همه دنیا را مهم ترین پیام حضور گسترده مردم در این راهپیمایی دانست و اظهار کرد: در کنار هم، یک صدا و هم دل بودن ملت در چنین روزهای موجب تقویت روحیه جامعه و نظام برای مقابل با هر مشکل و بحرانی خواهد شد.
قربانی حضور فراگیر مردم در این روز را پاسخ کوبنده ای به دشمنان و در راستای خنثی کردن توطئه های آنان بیان و اضافه کرد: عدم حضور بدون هرگونه عذر موجه از این وظیفه ملی کمک به دشمن برای ایجاد نفاق و تفرقه است.
ماموستا قربانی مردم را به صبر و شکیبایی و تلاش برای رفع مشکلات کنونی جامعه دعوت کرد و افزود: مهمترین دلایل زنده بودن انقلاب اسلامی، ایستادگی ملت و اقتدار به وجود آمده از مدیریت و تدبیر ولایت است.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن 96 همزمان با سراسر کشور امروز یکشنبه 22 بهمن در کامیاران با حضور باشکوه مردم متدین وانقلابی کامیاران برگزار می شود.
این مراسم راس ساعت 10صبح از محل میدان حضرت امام (ره) به سوی چهار راه اصلی شهر شروع می شود.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: ژاله گرگانی**انتشار: عبدالله رحمانی
7349/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.