به گزارش ایرنا مولوی حبیب الرحمن مطهری روز شنبه در گردهمایی ائمه جماعات مساجد خواف گفت: مردم شیعه و اهل سنت امسال پرشورتر از گذشته با حضور در آیین راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.
وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ۳۹ سال قبل با رهبری امام خمینی (ره) و با حضور مردم از همه اقشار و اقوام یک رخداد مهم تاریخی بود که با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باعث بیداری ملتها شد.
امام جمعه خواف نیز حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را تجلی وحدت و همدلی شیعه و سنی در دفاع از دستاوردهای نظام دانست.
حجت الاسلام سیدذبیح الله شمسیان؛ امنیت حاکم بر کشور را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: آحاد مختلف مردم شیعه و سنی بار دیگر با اتحاد و همدلی و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ثابت می کنند که در سایه وحدت کلمه؛ ترفندهای تفرقه افکنانه دشمنان راه به جایی نمی برد.
رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی نیز سطحی نگری و غرور را از آفتها و تهدید های جامعه روحانیت برشمرد و گفت: باید ضمن پرهیز از این امر با به کارگیری شیوه ها ، کتب و متون جدید برای تبلیغ و ترویج علوم دینی تلاش کرد.
حجت الاسلام اکبر فرجام افزود: افزایش حضور علمای شیعه و سنی در عرصه ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی و پشتیبانی از نظام اسلامی موجب افزایش علاقه مردم، جوانان و دانشگاهیان به انقلاب خواهد شد.
مرکز شهرستان 140 هزار نفری خواف در 267 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
شهرستان خواف شامل چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامی و 96 روستا است و 65 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
شهرستان خواف 123 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد.
خبرنگار:علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.