به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح نمازخانه 175متری مدارس صفا و طیبه ،آغاز عملیات گازرسانی به چهار روستای بارازلو، ینگجه، آلمالو و قوزلوجه، بهره برداری از فاز اول مجتمع قروچای با لوله گذاری 14 هزار متر به روستای چنار، اصلاح شبکه روستاهای بولالو با لوله گذاری یک هزار و 500 متر و اصلاح شبکه روستای حوری با 4 هزار و 200 متر است.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: با اتمام عملیات گاز‌رسانی به چهار روستای عجب ‌شیر که تا پایان سال 97 به اتمام می رسد این شهرستان به شهر سبز تبدیل خواهد شد.
علی جلیلی اظهار کرد: این طرح به طول 30 کیلومتر و با هزینه 70میلیارد ریال اجرا و با اتمام آن یک هزار و 60 خانوار و از نعمت گاز برخوردار می شوند.
وی روستاییان را یکی از عوامل موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: دولتمردان برای تحقق این مهم ارایه تسهیلات کم بهره برای ایجاد کارگاه های اشتغال در روستا را در دستور کار خود قرار داده اند.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر افزود: روستاییان نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی داشته اند و از این رو توجه به این قشر و رفع نیازهای آنان باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
وی نقش روستاها در تقویت اقتصاد کشور و تأمین نیازهای جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: نقش روستاها به عنوان یکی از ارکان جدی اقتصاد و تولید باید احیا شود.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار جمعیت در 85 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.