به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار اظهار کرد: محور اصلی شادی و سرور در اسلام خرد ورزی، تعقل و دوری از افراط و تفریط است.
وی افزود: اسلام بر عدم بروز زیاد غم و غصه و درونی کردن آن نظر دارد و از مومنین به اسلام می خواهد نشاط و شادی را با چهره خندان و تبسم ظاهری نشان دهند چون آن را مایه طول عمر می داند.
خطیب جمعه بیجار از تاثیر شادی و سرور در ذخیره سازی ثواب و پاداش اخروی سخن گفت و تاکید کرد: شادی سالم و دور از فساد در اسلام بسیار ممدوح است و شادی های مفسده مورد مذمت قرار گرفته است.
حجت الاسلام مرادی به بیان برخی سیره و سبک زندگی حضرت رسول مکرم اسلام (ص) ائمه اطهار(ع) در رفتارهای روزمره خویش نیز اشاره کرد و یادآور شد: چهره خندان و همراه با تبسم هیچگاه از صورت حضرت پیامبر(ص) دور نبود و این بزرگوار همیشه با روحیه و با نشاط با مردم مواجه می شد.
وی با تقدیر از حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب و اسلام عزیز اضافه کرد: حمایت و حضور به موقع مردم با بصیرت در حمایت از مقام ولایت و تجدید میثاق با ولی امر خویش، دشمن را زمین گیر کرد.
حجت الاسلام مرادی با اشاره به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم گفت: هر وقت انقلاب و اسلام به حمایت مردم نیاز دارد قطعا حضور مردم فارغ از برخی مشکلات حضوری گرم و پررنگ است.
خبرنگار: سیدباقر سبحانی**انتشار: مجید سلیمانی
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.