به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: هیچ مسئولی نباید در راستای کمک به مردم کوتاهی کند و باید همواره در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کند.
وی از تقوا به عنوان سپری برای غلبه بر شیطان یاد کرد و گفت: هر روز که می گذرد شاهد شدت یافتن تحریم ها از سوی دشمنان و مخالفان نظام هستیم از همین رو هیچ گاه نباید از مقابله با استکبارغفلت کنیم.
آیت الله علما با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مادر اظهار کرد: این بانوی بزرگوار با وجود طول عمر اندکی که داشتند آثار و برکات بسیاری از خود برجای گذاشتند چنانچه امام راحل در این مکتب رشد کرد و انقلابی بزرگ خلق کرد.
امام جمعه کرمانشاه از فضای مجازی به عنوان تهدیدی برای خشکاندن اعتقادها و باورهای دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: گاه فضای مجازی با استفاده از ترفند دشمنان به فضایی برای تهدید باورهای دینی تبدیل می شود.
وی عنوان کرد: دولت و ملت باید با همکاری و هم افزایی برای ترویج ارزش‌ها، ایستادگی در مقابل دشمن و پیشرفت کشور تلاش کنند.
آیت الله علما از 29 اسفند به عنوان سالروز ملی شدن نفت و از دوم فروردین به عنوان هجوم مزدوران شاه به مدرسه فیضیه یاد کرد.
وی با تاکید براینکه در سال جدید صله رحم و سرزدن به اقوام و خویشان اولویت دارد، افزود: لحظات شروع سال جدید فرصت خوبی برای اندیشیدن به اتفاق های خوب و بد گذشته است و باید با درس گرفتن از ناکامی ها به فکر تحول و تغییر اندیشه و درون برآییم.
80066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده :علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.