به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه ریگان افزود: مردم وقتی رصد می کنند، در صداقت بعضی از افراد شک می کنند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات اردیبهشت 96 گفت: حضور با شکوه و میلیونی ملت ایران در انتخابات دشمن را مایوس می کند.
امام جمعه ریگان با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) ادامه داد: حضرت فاطمه لقب صدیقه کبری را داشت و صدیق یعنی کسی که در آنچه می اندیشد و آنچه می گوید صداقت دارد.
وی بیان کرد: مسئولان ما باید با مردم مانند حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) صادقانه باشند و صداقت در گفتار و فکر و عمل داشته باشند.
حجت الاسلام رنجبرماهانی با اشاره به روز زن و مادر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از مهمترین وظایف زن خانه داری است و بنده عقیده ندارم که زنها نباید در مشاغل اجتماعی و سیاسی کار کنند نه اشکالی ندارد اما نباید اینگونه باشد که ما به خانه داری زن به چشم حقارت نگاه کنیم.
وی افزود: خانه داری شغل بزرگ، مهم، حساس و آینده ساز است و نباید به چشم حقارت به زن نگاه کرد.
امام جمعه ریگان گفت: در سبک زندگی غربی از زن به عنوان یک انسان کاسب کار استفاده می شود و در مغازه ها از این شگردها استفاده می شود.
وی همچنین گفت: در روزهای اخیر شاهد رونمایی از پیشرفته ترین تانک های دنیا به نام تانک کرار بودیم که حاصل خلاقیت متخصصان ایرانی است و باعث نگرانی دشمنان شد.
حجت الاسلام رنجبرماهانی افزود: در ایام سال نو مسافرت های زیادی به شهرهای مختلف انجام می شود که توجه جدی به مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است.
وی بیان کرد: ما در شهرستان ریگان آلودگی صوتی داریم که نیروی انتظامی در این زمینه هشدار و تذکر دهد.
وی گفت: بسیاری از جشن ها و عروسی ها تا پاسی از شب باعث آزار و اذیت مردم می شود که بهتر است این مراسم به سبک ایرانی اسلامی برگزار شود.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار: رسول محمدحسنی
7442/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.