به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز اظهارداشت : این بازرسان که هم عاقل باشند، هم متدین صنایع را بررسی کنند و مستقیم به شخص مدیر ارشد استان گزارش دهند.
وی ادامه داد: چند سال قبل بخشی از خاک استان فارس را به یک استان دیگری واگذار کردند که در آن بخش معدن آهن استان فارس قرارداشت و اجازه بهره برداری در آن بخش آزاد بود که با واگذاری آن، امکان فعالیت اهالی فارس به دلیل مسائل زیست محیطی در منطقه مجاور آن محدود شده است.
امام جمعه شیراز افزود: چرا برخی افراد فضا را برای سرمایه گذار فراهم نمی کنند؟ مگر شما برای یک سرمایه گذار خارجی در مملکت امکانات نمی دهید؟
نماینده ولی فقیه دراستان فارس در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم پاسداشت ارزش های اسلامی در نوروز تاکید کرد و گفت : در این ایام اجازه ندهیم فضای جامعه ما توسط گروهی که خواه و ناخواه می آیند و می روند مکدر به گناه و تاریک به معصیت بشود.
آیت الله ایمانی اضافه کرد : در این حافظیه چه بگویم چه چهره های بلندی از انسان های با معرفت و انسان هایی که شب با مناجاتشان در و دیوار هم صدا بودند زیر خاک حافظیه آرامیده اند ، حرمت آن ها اجازه نمی دهد که ما فضای قدسی آنجا را آلوده به گناه کنیم .
امام جمعه شیراز همچنین گفت:در برابر طرح هایی که آمریکا برای توقف انقلاب ما مطرح می کند هوشیار باشیم، آمریکا طرح هایی راهبردی برای کشور ما دارد ، از جمله طرح هایش اول مهار انقلاب ، دوم تغییر رفتار مردم و مسئولان است که انقلابی عمل نکنند ، سوم تغییر ساختار نظام و حکومت.
وی ادامه داد : بهترین راه برای انجام این کار نفوذ است و برای نفوذ از همه امکانات استفاده می کند ، یکی از ابزاری که آمریکا استفاده می کند ابزار فرهنگی آن هم توسط سازمان وابسته با سازمان ملل به نام یونسکو است.
آیت الله ایمانی گفت: یونسکو چه صیغه ای است که بخواهد برای ما سند آموزش و پرورش و آموزش عالی تنظیم و به ما دیکته کند امیدوارم مجلس ، شورای عالی انقلاب فرهنگی به این قضیه اصلی برسند و اجازه ندهند این سند که معروف شده به سند 2030 در جامعه ما عملیاتی بشود .
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
6113 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.