به گزارش روز جمعه ایرنا حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی (ع) نایین ابراز امیدواری کرد: با اهتمام جدی دولتمردان، عموم مسئولان و مردم، شعارهای اصلی و راهبردی اقتصاد مقاومتی در سال آینده بطور صد در صد عملی و محقق شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی نایین ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت فاطمه (س) از ایشان به عنوان ادامه دهنده نبوت و امامت یاد کرد.
وی افزود: باید شخصیت بزرگوار حضرت فاطمه (س) را الگو قرار داد و نامگذاری این روز به نام روز زن نشان دهنده آن است که بانوان باید درعمل و رفتار مانند صدیقه کبری عمل کنند.
و ی اضافه کرد: مساله فرزندآوری که برای زن مهم است به فراموشی سپرده شده و کسانی به دنبال این سیاست هستند تا جامعه پیر شود و فرزندآوری کاهش یابد.
سجادی برگزاری روز زن و روز مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه را از دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و افزود: برخلاف تبلیغات مسموم و دروغ های دشمنان، زن در اسلام حقیقی از جایگاه والایی برخوردار است.
امام جمعه نایین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به تبیین بیانات مقام معظم رهبری پرداخته و بیان کرد: 'جنگ تحمیلی به خاطر این اتفاق افتاد که دشمن در ما احساس ضعف کرد، اگر می خواهید دشمنی را از تهاجم منصرف کنید اظهار ضعف نکنید و قوت خود را آشکار کنید، اشتباه بعضی از ما در چالش اقتصادی بزرگی که کشور دچار آن است این بود که در زمینه اقتصادی احساس ضعف شد.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همچنین درملاقات با نمایندگان مجلس خبرگان فرمودند 'باید در همه زمینه ها از جمله حقوق بشر، تروریسم و جنایات جنگی در مقابل غرب حالت هجومی داشته باشیم'.
ت 7136 / انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.