به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت ضمن تسلیت اربعین حسینی(ع) افزود: فضاهای مجازی مانند تلگرام ساخت افراد غیربومی است لذا با نه گفتن به این فضاهای مجازی، از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم.
وی به سخنان نتانیاهو در زمینه تقدیر از مدیر شبکه تلگرام اشاره کرد و گفت: وقتی رژیم صهیونیستی مدیر شبکه تلگرام را برادر خود می خواند این نشان از اهداف شوم این رژیم با استفاده از این ابزار برای رسیدن به خواسته های خود است.
وی تصریح کرد: تلگرام، واتساپ و لاین صهیونیستی هستند لذا با جایگزین کردن فضاهای مجازی داخلی مانند سروش به این ابزار دشمن نه بگوییم.
امام جمعه جیرفت گفت: نتانیاهو می گوید تلگرام سرمایه بزرگی برای امنیت اسرائیل است ،لذا این مساله نشان از اهمیت و اهداف پشت پرده این فضای مجازی می باشد.
وی افزود: چرا ما باید بیشتر وقتمان را در فضای تلگرام صرف کنیم، در زمین تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنیم چرا که این زمین را دشمن طراحی می کند و به نفع دشمن است.
حجت الاسلام سعادت فر بیان کرد: حرکت جنگ نرم موریانه ای و بی سرو صداست لذا همه خانوادها و مسئولان هوشیار باشند تا در نقشه دشمن گرفتار نشوند.
وی اظهار کرد: استفاده از شبکه های مجازی را به طور کلی نمی توان گفت حلال یا حرام است این مورد مانند ابزار مشترکی هستند که هم می توانند حلال یا حرام باشند.
وی افزود:حضور در فضاهای مجازی غیربومی کمک به ظالم است و از لحاظ شرعی جایز نیست.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند فضای مجازی قتلگاه نوجوانان و جوانان است لذا این سخن پیام های زیادی دارد که همه مردم و مسئولان باید در این زمینه تامل و توجه کنند.
خطیب جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: میزبانی ارزشی، صادقانه و بی ریا از مدیریت انقلابی نشات گرفته است لذا این مدیریت درس عاشوراست.
وی افزود: مدیریت انقلابی دنبال احیای دین، ارزش ها و سعادت بشری است و نقطه مقابل این نگاه، مدیریت لیبرال است که بر مبنای سود و منفعت برپا شده است.
خبرنگار :هادی شفیعی مجاز** انتشار: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.