وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کسانی که سعی در ناامید کردن مردم دارند، در زمین دشمن بازی می کنند.

به گزارش جماران، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی، امروز (۲۴ فروردین) در مراسم افتتاح بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه، با اشاره به پیشرفت های بسیار کشور پس از انقلاب گفت: خوشبختانه این روند پیشرفت سال به سال در حال افزایش است و همه باید قدردان و شکرگزار این نعمت ها باشیم. قطعا دنیا هم طی این مدت روند پیشرفت داشته، اما سرعت پیشرفت در ایران چشمگیر بوده است.

وی به پیشرفت های کشور در حوزه سلامت در سالهای پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی بویژه در سالهای اخیر در این حوزه صورت گرفته و همه باید قدردان این خدمات باشیم.

وی به امنیت امروز کشور در شرایط پرآشوب منطقه اشاره کرد و افزود: برای تامین این امنیت خون ها ریخته شده و این امنیت به آسانی به دست نیامده است.

وی افزود: همه باید شکر این نعمت ها را به جا آوریم و یکی از مصادیق شکر ملی این است که همه با هم همدل و با اخلاص در جهت ساختن کشور که بالاترین عبادت است، تلاش کنیم. شکر ملی این است که همه از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری که در هرزمان فصل الخطاب بوده و در شرایط سخت منطقه همواره باعث ماندگاری و عزت نظام و کشور شده تبعیت کنیم.  

وزیر بهداشت با بیان اینکه مردم از سران سه قوه انتظار وحدت و همدلی دارند، گفت: همه باید به آینده ایران امیدوار بوده و به حرف کسانی که قصد نا امیدکردن جامعه را دارند، گوش ندهیم. افرادی که سعی در ناامید کردن مردم دارند در زمین دشمن بازی می کنند.

هاشمی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: این حضور قدردانی از زحمات تمامی افرادی است که در راه پیشرفت و اعتلای این نظام تلاش کرده‌اند. چنانچه همه با آگاهی در صحنه  حاضر شویم، عزت و سربلندی و بهورزی در انتظار نظام ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه اوضاع کشور در همه زمینه ها رو به بهبود است، گفت: اگر قدری تحمل کنیم و توان و پشتکار داشته باشیم، اوضاع در همه زمینه ها بهبود یافته و زمینه رونق افتصادی، تولید و اشتغال بیش از پیش فراهم می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.