شماره معکوس برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه آغاز شده است.
هر قدر به آخرین روزهای اردیبهشت ماه نزدیک تر می شویم، توجهات افکار عمومی و تب و تاب نامزدهای انتخابات بالاتر می رود و تبلیغات میدانی، رسانه ای و فضای مجازی گسترده تر می شود. بی تردید اوج این تب و تاب زمانی خواهد بود که صلاحیت نهایی نامزدهای انتخاباتی تایید شود و افراد بر اساس قانون انتخابات بتوانند وارد صحنه های علنی شوند.
اینکه ما و شما در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم، یک اصل مهم و پذیرفتنی است، چراکه دوست و دشمن به این انتخابات چشم دارند که در نوع خود یک نظرسنجی ، حماسه حضور و استقلال طلبی است اما شاید مهمتر از آن انتخاب افرادی است که بعنوان رئیس دولت یا اعضای شورای شهر بتوانند در مقام اجرایی کشور و نیز تشکل های نظارتی بر وضعیت شهر و روستا تصمیم گیری کنند.
بیش از 80 میلیون نفر جمعیت ایران با تصمیم های درست، بموقع و دوراندیشانه نمایندگان در شوراهای شهر و روستا در انتظار آینده ای درخسان فارغ از مشکلات با خوداتکایی و آرامش جامعه هستند و مردم هم باید با تدبیر، عاقلانه با دوراندیشی و به دور از فریب، خریده شدن، فامیل بازی، رانت، دنباله روی کورکورانه و نگاه های سیاسی و جریانی صرف وارد این کارزار سرنوشت ساز شوند.
مقصود ما مردود دانستن جریان های سیاسی نیست بلکه در کشور ما حزب و جریان های سیاسی هنوز نتوانسته اند خود را تعریف کنند و جایگاه مستحکمی داشته باشند و لذا شایسته است تا آن زمان افراد جامعه با تحقیق، بررسی و جستجو از طریق افراد آگاه نمایندگانی مناسب ، مقتدر ، مستقل، آشنا به حقوق شهروندی انتخاب کنند، اگر مردم چنین نکنند، اوضاع اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی همان آش و همان کاسه خواهد بود و لذا برای یک بار هم که شده با تحقیق و باور نمایندگانی انتخاب کنیم که وامدار این و آن نبوده و هر روز زیر پرچم یک نفر سینه نزنند. کسانی انتخاب کنند که برای رفاه عمومی، عزت ایران و اسلام و آینده کشور تصمیم بگیرند.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.