به گزارش ایرنا، فریدون همتی سه شنبه شب در همایش سازمان های مردم نهاد استان قزوین افزود: کوچک شدن دولت و گسترش سازمان های مردم نهاد، افزایش کیفیت امور مختلف و کاهش هزینه ها در سطح کشور را در پی دارد و به سود جامعه است.
وی اظهار کرد: فعالیت سمن ها یکی از راه ها برای دریافت نظر های مردم و اعمال آنها در برنامه ریزی ها و نگاه های مدیریتی هستند و فعالیت آنها برای کمک به اهداف اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم هست.
استاندار قزوین افزود: همه ما باید تلاش کنیم در ساماندهی وضیعت اجتماعی و فرهنگی جامعه موفق عمل کنیم و در این راه سمن ها می توانند از نقش بی بدیلی برخوردار باشند.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی مانند تک رقمی کردن نرخ تورم،اظهار کرد: برجام نیز دیگر دستاورد دولت در عرصه بین الملل بود که با هدایت های مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم به دست آمد و آثار خوبی را با خود به همراه داشت.
وی به ایجاد نزدیک به 20 هزار شغل جدید در سال جاری در قزوین اشاره کرد و گفت: افزایش صادرات استان و رسیدن آن به مرز 630 میلیون دلار و احیا و ساماندهی یک هزار و 56 واحد تولیدی که امسال اتفاق افتاد را نیز باید به فال نیک گرفت.

**تخریب و هجمه علیه دولت در شان افراد متشرع و اخلاق مدار نیست
همتی در ادامه با بیان اینکه دولت از نقد سازنده استقبال می کند، اظهار کرد: مرز میان انتقاد و تخریب کاملا مشخص و روشن است و کسانی که دولت را تخریب می کنند در واقع نظام را تخریب کرده اند و برخلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداشته اند.
وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در اردیبهشت ماه سال آینده، افزود: پیش بینی می کنیم که در روزهای پیش رو تخریب ها و هجمه ها علیه دولت بیشتر خواهد شد که این موضوع در شان افراد متشرع و اخلاق مدار نیست.
استاندار قزوین اظهار کرد: اگر قصد خیر در این موضوع وجود دارد، باید در کنار پرداختن به ضعف های احتمالی نقاط قوت نیز بیان شود تا امید مردم نسبت به آینده و حضور آنها در عرصه ها افزایش یابد.
در پایان این نشست از نمایندگان 10 سمن برتر استان قزوین تجلیل شد.
176 سازمان مردم نهاد در استان قزوین در زمینه های اجتماعی،فرهنگی،آموزشی به فعالیت می پردازند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده:رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.