به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: همه پرسی کردستان عراق در حقیقت بازی در زمین استکبار جهانی بود و خرسندی عوامل منحوس صهیونیستی را دنبال می کرد.
وی با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان باید بیش از پیش نسبت به پیگیری حل مشکلات مردم اقدام کنند، گفت: حل مشکلاتی چون رکود اقتصادی، تورم، اشتغال جوانان، فساد و بی بند و باری اخلاقی، خشک شدن دریاچه ارومیه و فروش محصولات کشاورزی باید از اولویت های نمایندگان باشد.
وی با اشاره به اینکه صبر و آرامش رهبر انقلاب در برخورد با برخی مسائل ستودنی است، گفت: همانطور که رهبر انقلاب نیز فرمودند لازم نیست در مقابل هر حرف رئیس جمهوری بی منطق آمریکا موضع گیری کنیم و در خیلی مواقع جواب آنان، خاموشی است.
خان بابایی افزود: دنیا بداند که صبر انقلابی مردم ایران حدی دارد و اعلام نظر و ورود اتحادیه اروپا در قضایای موشکی و حضور ایران و سپاه در کشورهای منطقه نوعی فضولی و دخالت در امور داخلی ایران است.
وی اضافه کرد: این کار کشورهای اروپایی چنگ زدن آنان به طناب پوسیده آمریکایی هاست و باید مراقب اعمال خود باشند.
به گزارش ایرنا نوشین‌ شهر در 25 کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد؛ حجت الاسلام محمدخان بابایی که پیش از این مسئول رسیدگی به امور مساجد آذربایجان غربی بوده در تیر سال 1393 شمسی به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شده است.
8135 /3072/
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.