علیرضا منتشلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شیلان اکبری دانش آموز یکی از دبیرستان های شهرستان دهگلان در سفری به شهر قروه ساکی حاوی مقدار زیادی طلا و جواهر به ارزش 300 میلیون ریال پیدا می کند.
وی افزود: این دانش آموز در مدت اقامت در این شهر همراه خانواده اش، تمام تلاش خود را برای پیدا کردن صاحب ساک دستی انجام می دهد، اما موفق نمی شوند.
منتشلو تاکید کرد: این دانش آموز و خانواده اش وقتی از پیدا کردن صاحب ساک دستی نا امید شدند شماره تلفن خود را به همسایه ها دادند تا اگر صاحب آن پیدا شد، با آنها تماس بگیرند.
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: پس از مدتی صاحب کیف جواهرات را که معلم بازنشسته قروه ای بود پیدا شد و با حضور در محل زندگی این دختر، امانت خود را تحویل گرفت.
فاطمه رازانی معلم بازنشسته قروه ای و صاحب ساک دستی پس از مراجعه حضوری به روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قروه از اقدام خداپسندانه این دانش آموز دهگلانی تقدیر و اعلام کرد آموزش و پرورش باید از این دانش آموز دهگلانی به نحوه شایسته تجلیل است.
سال تحصیلی جدید (97 - 96) در استان کردستان در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی با 12 هزار کلاس درس و حضور 285 هزار دانش آموز در سه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با 26 هزار پرسنل آموزشی، پرورشی و خدماتی آغاز شده است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.