به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ابراهیم حسینی در جلسه کارگروه خبرگزاری‌های ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان، اظهار کرد: امروزه یکی از راهبرد‌های دشمنان بی‌تفاوت کردن جامعه نسبت به روحیه ایثار، از خود گذشتگی، شهادت طلبی و روحیه انقلابی است.
حسینی با اشاره به برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان، یادآور شد: فلسفه وجودی برگزاری کنگره، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوها برای نسل جدید است.
وی خاطرنشان کرد: کنگره شهدای استان کردستان متشکل از 28 کمیته استانی و 10 ستاد شهرستانی بوده و قریب به 50 اجلاسیه پیش کنگره در سطح استان طراحی شده است.
وی افزود: اولین اجلاسیه شهدای روحانی 29 آبان ماه در سنندج برگزار می‌شود، که سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امام جمعه شهر پاوه، رونمایی از دو جلد کتاب و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از بخش‌های این کنگره است.
حسینی بیان کرد: سرگذشت پژوهی برای تمامی شهدای استان کردستان تهیه می‌شود که در این راستا اطلاعات مستند از فرماندهان، همرزمان، خانواده و دوستان در قالب پرسشنامه جمع آوری می‌شود.
رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان در پایان عنوان کرد: انجام فعالیت‌های رسانه‌ای در جامعه اثرگذار بوده که باید در حوزه فعالیت های کنگره نیز از این ظرفیت استفاده شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 791191
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.