به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار کرد: اقدام و سخنان نسنجیده رئیس جمهور آمریکا، همبستگی و مقاومت مردم ایران اسلامی را در برابر زورگویی های استکبار بیشتر خواهد کرد.
وی افزود: روحانیون و مدرسان علوم دینی کردستان، ضمن اعلام انزجار از موضع گیری های اخیر ترامپ، حمایت همه جانبه خود را از نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران، در مقابل تهدیدات آمریکا اعلام می کنند.
ماموستا خدایی تاکید کرد: همبستگی و اتحاد مردم ایران اسلامی به آمریکا و سردمداران آن می فهماند، نمی توانند خللی در امنیت و استقلال کشورمان ایجاد کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته استاندارد اشاره کرد و یادآور شد: صاحبان واحدهای صنعتی باید در تولید محصولات خود به مساله استاندارد توجه ویژه ای داشته باشند.
امام جمعه سنندج با بیان اینکه واحدهای تولیدی نقص و کاستی های تولیدات خود را رفع کنند، اضافه کرد: رعایت استاندارد در تولید مواد خوراکی بسیار ضروری است چرا که با سلامت مردم در ارتباط است.
ماموستا خدایی در ادامه به آیه 19 سوره آل عمران نیز اشاره کرد و گفت: خداوند انسان را به مشاهده و دقت در مخلوقات خود در زمین و آسمان ها توصیه کرده است زیرا تفکر در خلقت موجودات، عظمت پروردگار را بیان می کند.
وی با بیان اینکه نظم حاکم بر هستی خلل ناپذیر است، ادامه داد: چنین نظمی نشان از ازلی و ابدی بودن خداوند و قدرت لایزال ذات باری تعالی دارد.
امام جمعه سنندج قدرت خداوند را فوق قدرت ها خواند و افزود: توجه به خلقت آسمان ها و زمین و هر آنچه در آن است بیان کننده برحق و معجزه بودن قرآن است چرا که در این کتاب مقدس، به دفعات از کائنات و نظم در آن، سخن به میان آمده است.
ماموستا خدایی اضافه کرد: هیچ چیز از دید پروردگار مخفی نیست بنابراین تلاش کنیم با پیروی از دستورات پروردگار و حرکت در راه راست، سعادت دنیوی و اخروی خود را رقم بزنیم.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.