به گزارش ایرنا، پرویز کولانی روز شنبه در آیین زنگ آغاز سال تحصیلی و امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان دخترانه هدف این شهر اظهار کرد: هر چقدر ملت متمدن، فرهیخته و پاسدار از خون شهدا ‌باشد متعهدانه، خردمندانه در راه اعتلای انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور قدم بر می دارد.
وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نموداری از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است، افزود: بهترین پیام دفاع مقدس ایستادگی ملت در برابر استکبار و ظلم و ثبت بزرگترین حادثه تاریخی یعنی ذلت غرب و عزت ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه مدرسه فقط مکانی برای درس خواندن نیست، تاکید کرد: امروز جامعه به افرادی متبکر، خلاق و نوآور نیاز دارد که باید در این مکان ها تربیت شوند.
رئیس آموش و پرورش قروه نیز در این مراسم گفت: نمونه تربیت فرزندان و فرماندهان شجاع ایران اسلامی شهیدی چون محسن حججی است که مرگ در برابرش شرمنده شد.
حسین الماسی با تاکید بر احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: امام حسین(ع) برای احیای این فریضه و بقای دین و استمرار مکتب جان ارزشمند خود را تقدیم اسلام کرد.
در این مراسم زنگ مهر و مقاومت و امر به معروف و نهی از منکر نواخته شد و دانش آموزان با حضور در کلاس های درس سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
خبرنگار: سارا صالحی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.