به گزارش ایرنا مسئولان لاهیجان صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در گلزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی این شهرستان با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر دو دولتمرد شهید جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.
فرماندار شهرستان لاهیجان در این مراسم گفت: مدیران و مسئولان شهرستان باید با همکاری و همدلی به مشکلات مردم رسیدگی کرده و در برطرف کردن آنها بکوشند.
سید محمد احمدی اظهار داشت: در این شهرستان در هفته دولت 163 طرح و پروژه عمرانی درحال افتتاح است که برای این طرح ها بالغ بر 179میلیارد و 202میلیون تومان هزینه شده و با افتتاح آنها، یک هزار و 947فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می شود.
فرماندار لاهیجان گفت: این طرح ها نسبت به طرح های هفته دولت سال گذشته ، از نظر تعداد پنج درصد، نسبت به میزان اعتبارات سه و هفت دهم برابر و از نظر فرصت های شغلی دو و هفت دهم برابر افزایش دارد.
ذبیح نیکفر نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل نیز آغاز هفته دولت را تبریک گفت و اظهار داشت: دراین هفته با آغاز به کار شوراهای جدید و شهرداران، فصلی تازه در کار و تلاش در کشور آغاز می شود.
امام جمعه شهرستان لاهیجان نیز اظهارداشت: جامعه ما نیازمند همدلی ، همکاری و همسویی است و باید دست به دست هم بدهیم و از اختلافات دوری کنیم .
حجت الاسلام مهدی صدیق افزود: هرکسی تابع رهبری است باید اختلافات و دشمنی ها را کنار بگذارد و در کنار هم برای پیشرفت کشور تلاش کند .
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 650 شهید، 637 جانباز 25درصد به بالا ، یک هزار و 174 جانباز زیر 25 درصد و همچنین 198 آزاده تقدیم کشور کرده است.
خبرنگار: نظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.